piątek, 24 marca 2017

310. Testowanie z Igiełką.

Gdy zobaczyłam na profilu Igiełki na fb to cudo, wiedziałam, że będą zakupy:) Los się jednak do mnie uśmiechnął i zgarnęłam do testowania cudne muffinki:)

Na pierwszy rzut poszła ta, która spodobała mi się od pierwszego wejrzenia- czyli orzechowa:) Mam nadzieję, że na następne też kiedyś znajdę czas:)


Wybrałam dla niej Aidę Rustico z moich zapasów, gdyż pomyślałam, że będzie idealna dla orzechowej:) Nie myliłam się:) Wyszywałam na niej po raz pierwszy, ale z pewnością nie ostatni:)

W trakcie pracy pojawił się pomysł na poduszeczkę:) I oto ona:)







Poduszeczka będzie prezentem w moim papierowym candy. Jeśli jeszcze Was tam nie ma, to zapraszam:) Banerek z linkiem do postu na pasku bocznym .

Dziękuję Igiełce za możliwość przetestowania cudnych wzorów:)





20 komentarzy:

  1. Wow! Super babeczka, aż się ma na nią ochotę! W sensie zjedzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik muffinkowy a do tego jaki apetyczny:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta babeczka i fajnie że możesz testować wzorki Moniki a na Tamborku widzę cudną rękawiczkę na kartkę dla Uli :-)Świetna kolorystyka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza podudzia, a i wyłaniająca się rękawiczka zapowiada się ciekawie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam napisać podusia , a nie podudzia ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczną podusię na igiełki zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwia piękny haft zrobiłaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo apetyczna babeczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny hafcik, babeczka wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, aż mi się zachciało muffinek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Smakowita ta podusia! Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Smakowicie babeczka wygląda :) A podusia Ci ślicznie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowicie wygląda jako poduszka :)
    Aida Rustico to był traf w 10-tkę. Pasuje tu. Czy do pozostałych też planuję tą kanwę Sylwio?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest tak słodka, że mam ochotę ją schrupać. A do tego orzechowa.:) śliczny hafcik i rewelacyjny pomysł na jego wykorzystanie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.