wtorek, 23 maja 2017

325. Pamiątka ślubna:)

Podobała mi się odkąd zobaczyłam ją wyszytą przez  Martę z krzyzykowego zakątka.

 Wiedziałam doskonale, że kiedyś na 100% zagości na moim tamborku:)

I przyszła pora na ślub mojej młodszej siostry, a pamiątka okazała się idealna  na tę okazję:)



Jestem bardzo zadowolona z efektu mojej pracy:) 

Wzór oczywiście pochodzi z Coricamo, kiedyś był bodajże w Twórczych Inspiracjach.
 Ja zdecydowałam się przy okazji zakupów na wersję papierową zaproponowaną przez firmę. 


I kilka ogłoszeń parafialnych.

Bardzo długo, jak dla mnie mnie nie było. Niestety, przez pewne okoliczności ponad dwa tygodnie nie miałam tamborka w ręce. Zatem niektóre , a raczej większość wyzwań w tym miesiącu nie zaliczę.

19 komentarzy:

  1. O! Ja również haftowałam ten obrazek :) Jest naprawdę cudny! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna! Na pewno zrobiła ogromne wrażenie. Świetnie ją oprawiłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna ta haftowana pamiątka - wzór jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzór faktycznie jest śliczny:) A Twój hafcik jest przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wzór i piękne wykonanie :)
    Haft będzie wspaniałą pamiątką dla Młodej Pary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent jej zrobisz takim haftem :) Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft i świetna pamiątka .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Siostra z pewnością była zachwycona, bo któż by nie był :) Pięknie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pięknie wyszedł Ci ten haft i wspaniała pamiątka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft... też mam na niego ochotę może kiedyś będzie okazja

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny hafcik i pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wzór wybrałaś, wyszyty perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja myślałam, że to wzorek SODA;P Ślicznie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.