czwartek, 28 września 2017

356. Kartki na Boże Narodzenie u Uli- wrzesień:)

Na wrzesień Ula w swojej zabawie zaproponowała nam dwa tematy: Trzej królowie lub świąteczna babeczka:)

Oczywiście mój wybór był prosty:)


Babeczek z motywem świątecznym trochę jest i wszystkie są tak piękne, że problem z wyborem był spory:) Postawiłam jednak na babeczkę znalezioną na końcu:)

I tak oto powstała karteczka ze słodkim pingwinkiem:)




Wybrałam do bazy piękny papier z błyszczącymi choinkami, idealny do świątecznej kartki:) Jednak chochlik spłatał mi figla, zamyśliłam się i przykleiłam papier do góry nogami:)

Wzorek znaleziony na Pinterest:)

17 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, a ja nie zwróciłam uwagi, że papier do góry nogami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha dopiero po Twoim wpisie że do góry nogami jest papier zauważyłam bo na pierwszym planie jest i tak babeczka. Świetny wybrałas wzorek-mi taki umknął w sieci:-( Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te babeczki!:) A co do choinek: przynajmniej jest oryginalnie, a uroku karteczce to nie odbiera.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka.
    Gdybyś nie napisała, że papier przykleiłaś do góry nogami nie zwróciłabym na to uwagi.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozkoszna babeczka :) A tłem się nie przejmuj, i tak każdy patrzy na pierwszy plan ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie zwróciłam uwagi że ten papier jest naklejony pdwrotnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super babeczka z pingwinkiem zagościła u Ciebie na karteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoj żeby to tylko takie figle ten chochlik płatał to byłoby dobrze. Karteczka fajniutka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybyś nie napisała, że papier jest przyklejony odwrotnie, to bym tego nie zauważyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka (brzmi dwuznacznie :) ) karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. he he chyba ten sam chochlik u nas byl przy tworzeniu kartki, ja jeszcze z babeczka w tyle :) a czsu malo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy, słodki hafcik :) Super! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny jest ten pingwinek na babeczce . Na pocieszenie powiem że ostatnio dwie kartki przykleiłam do góry nogami :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.