środa, 2 stycznia 2019

483. Candy na Nowy Rok:)

Dawno nie było u mnie żadnej tego typu zabawy, dlatego zaczynam Nowy Rok z rozmachem:)

Zapraszam Was na candy:)


Co do wygrania?
- papiery z serii Sweet Garden Rose 20 kartek dwustronnych gramatura 250 
- bloczek z serii It's a beautifuul day- 50 arkuszy jednostronnych 
- karton ozdobny z tłoczeniem kolorowy 18 szt.
- kostki dystansowe 3 różne grubości w zestawie
- naklejki
- bazy szare
-bazy kremowe
-stemple silikonowe
A ponadto coś własnoręcznie zrobionego oraz słodkości:)

Kilka zasad:)

1. Candy dla aktywnie blogujących ( nie biorę pod uwagę blogów z samymi postami candy).
2. Banerek wrzucamy na pasek boczny bloga:)
3. Candy trwa od dziś do 01.02. do połnocy
4. Chęć udziału zgłaszamy w komentarzu.
5. Przesyłkę postaram się wysłać do Walentynek:)
6. Aaa losowanie  2 lutego:)

Zapraszam:)

32 komentarze:

  1. Ooo to ja się usmiechne i stanę w kolejce. Bardzo ładne to Candy ☺.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział! Banerek już wisi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 luty może być dla mnie szczęśliwy. Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  4. o jakie cuda :) w sam raz do realizacji mojego noworocznego postanowienia :) staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również ustawiam się w kolejce:) Banerek już jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. TO i ja chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również się zapisuję! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudno przejść obojętnie.;) Dołączam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością przedłużam kolejkę :) - banerek już wisi.

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo chętna na takie miłe rozpoczęcie roku https://kartkomaniaczki.blogspot.com/ . Wszystkiego dobrego na Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się do zabawy, banerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ładne kolory bloga. Oczywście dołączam do zabawy.Banerek u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za osoby, które biorą udział. Ja odpadam bo średnio bym wiedziała co z czym zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  14. też spróbuje szczęścia, obok tylu łakoci ciężko przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja się ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle cudowności do wygrania, z chęcią ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe rzeczy przygotowałaś. Chętnie stanę w kolejkę po cukiereczki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe rozpoczęcie roku 🙂
    Takie cudowności, któż by nie chciał ich przygarnąć. Ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się i ja, banerek już wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł na rozpoczęcie roku;) chętnie zapisuję się na Twoją zabawę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszustkiego dobrego na Nowy Rok :) I ja chętnie przyłączę się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  22. To I ja dolacze sie do kolejki:P moze mi sie w koncu poszczesci:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też ja też, no mnie zabraknąć nie może :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Super rzeczy chcesz nam podarować. Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja chętnie stanę w kolejkę po takie cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.