sobota, 16 lutego 2019

494. Podaj dalej od Lidzi.

Wreszcie mam chwilę, żeby pokazać Wam cudną przesyłkę, jaką w ramach zabawy Podaj dalej otrzymałam od Lidzi.


Kotek otrzymał już swoje imię- Klakier:) I nową właścicielkę:) Lidziu, sprawiłaś mojej córce ogromną radość:) Dziękuję:)


Mnóstwo przydasi


Wspaniałe prezenty:) Notes ma już swoje miejsce:) Śliczna zakładka i zawieszka:)


Jeszcze raz baaardzo dziękuję:)

Zapraszam dwie osoby, do zgłoszeń w komentarzu. Zasady wszystkim znane:) W ciągu roku wyślę do was paczuszki, a potem Wy ogłosicie podobną zabawę u siebie na blogu:)

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna paczucha :) Może przygotujesz coś dla mnie???

    OdpowiedzUsuń
  3. Klakier jest świetny!!

    Bardzo fajna paczuszka!!

    Ja niestety już się w to nie bawię, bo osoby do których ja wysyłałam prezenty i obiecały zorganizować zabawę u siebie, niestety nie wywiązywały się ;( dlatego od pewnego czasu tylko obserwuję tą zabawę u innych

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczuszka, a ten kotek jest super i jaką radość sprawił - widać po uśmiechniętej buzi Twojej Córci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super skarby dostałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty Sylwio :)
    Córcia jak widać bardzo zadowolona. Dla takiego uśmiechu warto się starać ^_^

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.