niedziela, 3 listopada 2019

503. Blogowe imieniny:)

Nadeszła wiekopomna chwila:)  Tak, tak, żyję:):):))  Jakby się ktoś zastanawiał:)

Im dłuższa przerwa blogowa, tym ciężej zabrać się do publikacji:) A takiej przerwy to ja jeszcze nie miałam:)

Staram się w miarę możliwości wywiązywać z zabawy blogowe imieniny i niteczki w karteczki na fb. Za punkt honoru obrałam sobie w tym roku, że wszystkie karteczki będą wyszywane. Te  dla moich Seniorów także. Póki co mi wychodzi, choć czasem mam obsówkę.

Dziś moje imieniny, zatem dziękuję za pamięć

                                                                  Katarzynie


Edycie



Madzi



Elżbiecie K



Postaram się odkurzyć tu troszeczkę i  chociaż szykuje mi się więcej obowiązków, to mam nadzieję, że jakoś z Bożą pomocą to ogarnę:) Trzymajcie kciuki:) I mam nadzieję, że jeszcze będziecie chciały tu zaglądać:)





7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Dniu Imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego 😀. A karteczki cudne 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moc życzeń! Jaka szkoda że moja kartka nie doszła na czas. Moja wina-za późno wysłana....

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki powstały:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki. Aż chyba podłapię pomysł i spróbuję zrobić własnoręczne kartki bożonarodzeniowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne, wracaj do nas częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.