sobota, 31 października 2020

562. Jesienny sal u Rudej Mamy:)

 Dziewczyny, wpadłam dziś na chwilkę na Pinterest i przepadłam. Przepadłam, bo zobaczyłam coś, co absolutnie pokrzyżowało moje plany:) Miałam zamiar pokończyć to co mam, dopiero zacząć coś nowego:)

Ale wiecie, jak to już z Naszą hafciasrką słabą wolą bywa:)

Dzięki niezastąpionej Kasi, jestem już w posiadaniu wzoru.

I miałam zaczynać, ale za nowową Kasi, której wzór także się spodobał, postanowiłam zaprosić Was do wspólnej zabawy:) A myślę, że kto kocha wzorki SoDa z pewnością się skusi:)


Zatem zapraszam Was na...



No i pora oczywiście na pokazanie, co będziemy wyszywać w ramach zabawy:)

Tadaaaam:)


Prawda, że cudo?:)

Kilka zasad dla chętnych:)
1.  Startujemy 3 listopada. To dzień moich imienin, dlatego chcę je uczcić wyjątkowo:) 
2. W wiadomym celu proszę o emaila na adres: silus8989@interia.pl
3. Postępami chwalimy się co najmniej raz w miesiącu - będę się starała publikować posty z moimi postępami każdego 3 dnia miesiąca i pod nimi będzie linkowanie. Potem w następnym miesiącu będę pokazywać Wasze postępy w moim poście.
4. Czas na ukończenie - do 30 września 2021 roku. Spośród osób, które ukończą haft wylosuję jedną, do której poleci niespodzianka:) Kończymy do końca września, żebym mogła przygotować dla kogoś niespodziankę tak do 3 listopada:)
5. Wzór ma wymiary 181/230.
6. Zgłoszenia przyjmuję w komentarzu. Myślę, że do końca listopada:)


Ktoś chętny? 
1. Ruda Mama
3. Elunia
5. Eda-1
6. Sylwia1985b
7. Ivona
8. Maga
10. Kati sc.625
11. 




18 komentarzy:

  1. No skoro stałam się inspiracją do tej zabawy to nie może mnie tutaj zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam pokończyć zaczęte prace i dopiero wybrać nowy wzór, ale ten bardzo mi się podoba więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze sama nie wiem...czy to ma być całość czy każdy motyw może być inaczej wykorzystany? No i jeszcze jedna sprawa czy wzór jest kolorowy i jak duże są poszczególne elementy? Pytam nim podejmę decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musi być w całości:) Możesz go wykorzystać jak chcesz. Wzory sa różnej wielkości. Schemat jest kolorowy. Ewentualnie odezwij się na maila. Pokażę:)

      Usuń
  4. Wzorki są cudne , jak mogą być wykorzystane osobno, nie jako całość to się chyba skuszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kusisz! Ja tak lubię samplery i jesień i wspólne wyszywanie... Chyba nie mogę przejść obojętnie;) Zgłaszam się. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny wzor dolanczam sie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie się przyłącze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rada sa zaposím do vyšívania :-)
    mail: nicolete@azet.sk

    Ďakujem

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.