niedziela, 4 czerwca 2023

707. Ufokowe podsumowanie maja.

 Ach ten maj, dobrze, że już się skończył.. ale jest jeden plus w maju.

Dzięki zabawie u Katarzyny- Ufokowy rok skończyłam moją wystęsknioną Tęczową różę:) Tak jak zaplanowałam, skończyłam ją w maju. Rok zaczynałam z 50%, planowałam wszywać po 10% miesięcznie i ogólnie się udało:)

Trochę z historii tego haftu...

Spodobał mi się wieki temu, chyba coś koło 2018 roku, albo wcześniej. Trudno mi powiedzieć konkretnie, bo zaczęłam ja, potem odłożyłam i nawet nie było żadnej publikacji na blogu- stała się ufokiem. Pierwsza wzmianka jaką odnalazłam to były zapisy na zabawę ufokowy rok w styczniu 2021. Niestety wtedy się za nią nie wzięłam.

Na początku wyszywałam z kartek drukowanych, po zakupieniu aplikacji wprowadziłam aktualny stan do programu i tak minął rok 2021. Do konkretnej pracy wzięłam się w roku 2022, który skończyłam z 50%.

Rok 2023 to już bajeczka, pięknie i systematycznie przybywało. W sumie spędziłam na róży 88 dni hafciarskich. 


Dobra koniec gadania, teraz wjeżdża Ona:)




Tęczowa pojedzie do profesjonalnej oprawy jako pierwsza z moich prac.

Samego maja nie podsumowuję, bo wstyd:)

11 komentarzy:

  1. Super, że udało Ci się skończyć różę :).

    Sam haft jest cudny i taki inny :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Świetna jest. Takie ukończone projekty cieszą chyba najbardziej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi wrażenie, wyszła wspaniale. Gratuluję samozaparcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że udało ci sie planowo zakończyć różę. Możesz być z siebie naprawdę dumna. Teraz tylko oprawa i możesz wieszać na ścianie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Ty :) Gratuluję ukończenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawał roboty, ale warto, róża piękna i taka inna, świetnie by wyglądała do nowoczesnego wnętrza.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja róża wygląda wspaniale, super że udało Ci się ją dokończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna! :)
    A ja ciągle mam ją w planach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowy haft, bardzo mi się podoba. Zajął Ci dużo czasu, ale warto było zająć się tym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Lubię tęczowe wzorki 🤩

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.