poniedziałek, 18 lipca 2016

237. Wymianka książkowa.

Dziś poszukuję chętnej osoby do książkowej wymianki.

Pierwsza "edycja" poszła sprawnie. Zobaczymy, jak będzie tym razem.

Mam do zaproponowania serię " Saga rodu z Lipowej".


Saga składa się z szesnastu tomów. Oprawa miękka. 

" Dramatyczne okoliczności zmuszają kowala Jurę do porzucenia rodzinnego domu. Z zawiniątkiem na ramieniu wyrusza w świat w poszukiwaniu lepszego miejsca na ziemi. Zmęczony długą wędrówką zasypia i wtedy zostaje obrabowany przez grasującego w okolicy zbója Maramę. Kiedy oddaliwszy się na bezpieczną odległość zbój Marama ogląda swój łup, jego zdumienie nie ma granic: z zawiniątka wpatruje się w niego dwoje zapłakanych dziecięcych oczu- jedno niebieskie, drugie brązowe...Ufny we własną siłę i spryt rzezimieszek nie może wiedzieć, że właśnie spotkał swoje przeznaczenie...".

Początek opowieści zaczyna się w 1345 r. W sadze spotkacie m.in. postać królowej Jadwigi:)

Serdecznie polecam, ja czytałam z zapartym tchem.

Chętnie wymienię te książki na inną sagę. Masz jakąś przeczytaną? Możemy ponegocjować:)

Chętnych zapraszam na maila silus8989@interia.pl


1 komentarz:

  1. Nie moja bajka, ale mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.