wtorek, 6 września 2016

248. Sal adwentowy w Hafciarni:)

Zaległych prac od groma, serce do wielu się rwie, a ja się zapisałam na kolejny sal.

Tym razem padło na sal adwentowy, organizowany przez Anię z Kreatywna TV.


Ania zaproponowała wspólne wyszywanie wzorów Brook Nolan, które są darmowe. Na początku nie byłam zainteresowana, jednak pewna duszyczka podrzuciła mi ciekawy pomysł:) Postanowiłam wyszyć dla mojej córki ten kalendarz, do którego coś podorzucam:)

Póki co mam pierwszy hafcik, uroczą Katie Kitty, na którą wybrałam błękitną kanwę:)



Następny będzie miś polarny pijący kakao:) Moja córa mówi, mamo zrób mi "kakało":):):):)


14 komentarzy:

  1. Fajny haft, może też bym powyszywała...
    Ciekawa jestem w jaki sposób zagospodarujesz te wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na wykorzystanie wzorów :) Kociak fajny, teraz czekam na misia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam te wzorki to własnie o kalendarzu adwentowym pomyślałam! Jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I małe hafty są śliczne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jednak skusiłaś się na SAL :)
    A kicia wyszła cudna :) Z niecierpliwością czekam na kolejne hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mały , fajny hafcik :)
    to teraz czekam na kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta kicia :).

    Sylwia jeśli chodzi o tusz, którym jest odbita klatka na mojej kartce, to nie mam zielonego pojęcia jaki, to jest. Dostałam już gotowy stempelek, a nie pamiętam od kogo żeby się zapytać ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna ta kicia i świetny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.