niedziela, 25 września 2016

252. Jesienna wymianka zakładkowa u Kasi:)

Kiedy tylko Kasia ogłosiła zabawę u siebie na blogu, postanowiłam się zapisać:)

Kasia wymyśliła zabawę wymiankową z motywem jesiennym:) Stworzyć miałyśmy zakładki             z jesiennym motywem:)

Ja jak zwykle odkładałam temat na ostatnią chwilę i poszukiwanie wzoru odbywało się w iście ekspresowym tempie:)

W sumie najpierw wybrałam materiał. Postanowiłam zrobić pierwszą zakładkę na specjalnej taśmie, którą swego czasu dostałam od koleżanek na urodziny:)

Potem szukałam wzoru. Wybrałam sowę z Kramu z Robótkami. W pierwowzorze jest z koleżanką pod parasolką. Ja postanowiłam zaimprowizować zupełnie coś innego:)

No i powstało takie maleństwo:) Tu już w parze z kartką z pozdrowieniami:)



A cała paczuszka wyglądała tak i poleciała do Atramk:)


Ja z kolei dostałam paczuszkę od Magdy:)


Bardzo dziękuję Magdzie za paczuszkę, a Kasi za zorganizowanie zabawy:)



11 komentarzy:

  1. Fajne zakładki.
    Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sówka na zakładce! Ten motyw jest bardzo uroczy i ostatnie lata króluje chyba wszędzie! Zazdroszczę prezentów! Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładki śliczne, a czekolada taka sama

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka, udane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zakładka, wymianka udana:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakładkę przygotowałaś:) mam nadzieję, że moja choć trochę przypadła do gustu:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zestawy, całe wieki nie brałam udziału w wymiankach, zapomniałam już jakie to fajne

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.