wtorek, 4 lipca 2017

334. Wakacyjne candy z igielnikiem.

Kochane Czytelniczki!

Bardzo dziękuję  Wam za wszystkie słowa uznania pod igielnikiem:) Wasze komentarze niesamowicie cieszą serducho:)

W zawiązku z tym, iż igielnik z muffinką tak Wam się spodobał, zapraszam Was na candy:)


Zasady:

1. Pobieramy banerek i umieszczamy na pasku bocznym swojego bloga z linkiem do tego postu.
2. Zgłaszacie chęć udziału w komentarzu. 
3. Zgłoszenia przyjmuję do 31.08.2017 do północy. Zwycięzcę wylosuję w miarę możliwości jak najszybciej:)
4. Nagrodą główną będzie igielnik z muffinką zaprojektowaną przez Igiełkę. Do tego dorzucę coś słodkiego, pewnie też jakieś przydasie:)
5. Wysyłka tylko na terenie Polski, możesz podać polski adres jeśli mieszkasz poza granicami kraju:)

Na banerku widnieje jedynie przykładowy igielnik. Muffinka będzie inna. 

To co , znajdą się chętne osoby? Zapraszam:)




79 komentarzy:

  1. Chętnie się zgłaszam. Jutro wstawię banerek na bloga :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Igielnik śliczny, Zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny igielnik. Chętnie staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny igielnik! Z przyjemnością zapisuję się do zabawy! Banerek wisi już na pasku bocznym bloga: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Igielników nigdy dość :) Oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się chętnie zgłaszam:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki wspaniały igielnik, że nie można przejść obok niego obojętnie :) Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten igielnik :) Bardzo mi się podoba :) Niestety nie jestem haftująca, a z szyciem też rzadko, więc u mnie taki igielnik nie zostałby w pełni wykorzystany :) Ale życzę powodzenia pozostałym :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie mam swojego bloga, bo sama przyłączyłabym bym się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle: szewc bez butów chodzi - robię igielniki na prezenty, ale sama nie mam żadnego więc z przyjemnością zgłaszam się do zabawy, bo cudny jest i w dodatku smakowity :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje igielniki są boskie :D Czy będę bardzo zachłanna jeśli się zgłoszę do zabawy, posiadając już to cudeńko ze zdjęcia?:D

    Banerek już wisi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się :)
    banerek wisi :)
    zapraszam do odwiedzenia mojego bloga oraz do do wzięcia udziału w zabawie :)

    https://pasjemojelucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Igielnik jest uroczy - spróbuję i ja powalczyć o niego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo! Zgłaszam się bo igielniczek boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Igielnik jest piękny, szansę na wygranie zostawiam innym, co nie zmienia faktu, że banerek powiesiłam u siebie :) Trzymam kciuki za przyszłą Szczęściarę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna słodka babeczka. Oczywiście ustawiam się w kolejce. Banerek wisi na blogu, posiadam krajowy adresik.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z miłą chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja chetnie dołącze do zabawy a banerek doczepie u siebie jak bede przy komputerze:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością się zapisuję, bo Twoje igielniki są przecudne :)
    Banerek już wisi https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny igielnik! Chętnie spróbuję szczęścia! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie zapiszę się na Twoje candy, może się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Staję w kolejce :) Z chęcią zobaczyłabym na własne oczy to cudo, a najlepiej wszystkie hihi

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja chętnie dołączam do zabawy. Igielnik super.
    Baner u mnie: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie się zgłoszę do zabawy. Może tym razem uda się coś wygrać. Banerek zamieszczony: mojehafciki.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam niedobry zwyczaj odkładania igły gdzie popadnie, każda ilość igielników jest mi więc potrzebna aby były pod ręką. Twój jest uroczy więc zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  27. super igielnik ;) ustawiam się w kolejce ;) kreatywne-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam motywy z muffinkami:) A ta wygląda super i bardzo apetycznie:) Z chęcią dołączam do zabawy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Igielników nigdy dość! A takiego pięknego i słodkiego nie mam, więc z nadzieją zdobycia go ustawiam się w kolejce:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Biorę udział. Banerek dodany: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze ja, jeszcze ja stanę w kolejce. Śliczna muffina i igielnik taki cudaśny że nie sposób ominąć takie candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam muffinki wszelakie, więc chętnie przygarnę takie cudeńko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Candy - czyli słodycze... lubię słodycze... :) Zgłaszam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak mogłabym przejść obojętnie obok muffinki :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pragnę!
    http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. :) Banerek za chwilkę zawiśnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo słodziutki igielnik!
    Chciałabym!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio zaczynam czuć nić porozumienia z przyborami krawieckimi, więc igielnik bardzo by mi się przydał, więc ustawiam się w kolejce :)
    Banerek na http://janiaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny igielni! Kolejka długa!
    Ale zaryzykuję i ustawiam się, może szczęście mi dopisze :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  40. Widzę już, że nie aktualne :(

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.