środa, 19 lipca 2017

337. Ślubny fartuszek.

Ostatnim razem, gdy wybierałam się z mężem na ślub i wesele nie zrobiłam pamiątki w ramkę. Postanowiłam spróbować czegoś nowego.

A jako, że młoda para zapragnęła mieć kolekcję win, ja postanowiłam zrobić na nasz podarek- mój pierwszy fartuszek.

Wybrałam szybki wzorek ślubny z Twórczych Inspiracji zeszyt 1/6 z 2015 roku.



W oryginale wzorek jest wykorzystany do kartki ślubnej to raz. Dwa- jest na beżowym tle. Welon zwykle jest biały ( taki też był we wzorze), a jak możecie dostrzec- mój jest różowy. Niestety nie miałam beżowego fartuszka. Wykorzystałam biały, a różowy welon wyszedł bardzo ładnie:)

Jeśli ktoś zna wzór to wie, że pominęłam kwiatki. No cóż, taką symbolikę uznałam za wystarczającą:)


I jeszcze gotowiec:)


Zapraszam Was jeszcze na moje candy:) 




22 komentarze:

  1. Świetnie się prezentuje fartuszek, fajne zmiany wprowadziłaś, super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo oryginalnie. Ja tez jakiś czas temu robilam fartuszek tylko na urodziny i z radością stwierdzamy ze tylko zmienia butelkę ;)

      Usuń
  2. świetny pomysł, a wykonanie cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajnie się prezentuje ten wzorek. Ja też robiłam raz fartuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na oryginalny prezent.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tym fartuszkiem , winko wygląd super. Wzorek tez lubię wyszywałam go już kilka razy.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca :) Bardzo pomysłowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fartuszki są wdzięcznym dodatkiem do prezentu dla amatorów mocniejszych trunków :) Pięknie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wykorzystałaś wzorek, wyszła z niego piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny fartuszek wyszedł. Sympatyczny hafcik. Będzie miła pamiątka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super fartuszek, a na winie prezentuje się bardzo ładnie :DDD.
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :))).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo udany prezent - haft świetnie dobrany.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna oprawa dla butelki wina. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmiany w hafcie są na plus. Fajny fartuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł :) nie zawsze musi być metryczka, czasem warto zrobić coś innego

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny fartuszek - nie spotkałam się jeszcze z taką pracą :D Świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sylwia,cudny jest ten fartuszek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na ozdobienie ślubnego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowo Sylwio :)
    Świetny fartuszek

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny fartuszek :) Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.