wtorek, 1 sierpnia 2017

342. Serce Jezusa - FINAŁ!!!!!

Dziewczyny, taka jestem szczęśliwa:) Duma mnie rozpiera:) Skończyłam najważniejszą moją pracę, a zarazem największą w moim hafciarskim dorobku:) Jestem z siebie niesamowicie dumna:)

No ale najpierw pochwalę się Wam samą pracą:)


A teraz krótki rys historyczny dla wytrwałych:)

Wzór opracowałam sama w darmowym programie dostępnym na stronie Coricamo z grafiki jaką wybrała moja Mama, bo to dla Niej jest ten haft:) Wymiary haftu to ok. 30/40 cm. 40 kolorów. 

 A taka jest źródłowa grafika.



Pierwsza wzmianka o tej pracy pojawiła się na blogu w moich planach hafciarskich na 2015 rok. Niestety z moich planów wyszło jedynie rozrysowanie tkaniny, która bardzo długo czekała na pierwsze xxx. Udało się je zacząć w lutym 2016 roku. Z wyszywaniem bywało różnie, raz kartka za kartką, a raz dłuuuga przerwa:) 

Ale pomalutku krzyżyk do krzyżyka i udało się:)

Bardzo Wam dziękuję za każde słowa wsparcia, za doping:) To bardzo pomaga:) 

Jeszcze porcja zdjęć dla Was:)





30 komentarzy:

  1. Brawo za wytrwałość. Wspaniale wyszedł. Ty dumna, mama pewnie prze szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ukończenia tak pracochłonnej i pięknej pracy:). Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest. Gratuluję.
    Mama na pewno będzie zachwycona prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ukończenia haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwia gratuluję:-)
    Jestem pod wrażeniem. Powstało piękne dzieło:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje. Obraz wyszedł piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwia, przepiękny obraz wyhaftowałaś! Tak od samego początku, myślę o wzorze graficznym, aż do samego końca jest to Twoje dzieło:)! Masz z czego być dumna! Gratuluję!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny! Wielkie brawa dla Ciebie za wytrwałość i talent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem po wrażeniem efektu, jaki osiągnęłaś. Podziwiam ogrom pracy, bo jak się mogę jedynie domyślać, kosztowało Cię to trochę czasu i wysiłku. Ale czego się nie robi dla kochanych osób, prawda? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDO!!!😍 wspaniała praca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pomysłu i wykonania. Wyhaftowałaś naprawdę wspaniały obraz. Mama pewnie jest zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny haft:) Dobrze, że go dokończyłaś , bo wart jest każdej minuty mu poświęconej !
    Mama będzie miała śliczny Święty obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem, obraz wyszedł Ci CUDNY:) Oj sopor pracy miałaś. Bardzo dopracowany haft. Gratuluję ukończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Robi niesamowite wrażenie. Gratuluje wytrwałości , efekt końcowy cudowny.
    Nie wiedziałam , że ten program poradzi sobie z taką duża grafiką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ukończenia tego pięknego haftu! Podziwiam Twoją wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ukończenia! Obraz wyszedł przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje najszczersze gratulacje!!!! Obraz wyszedł Ci rewelacyjnie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo za wytrwałość i ukończenie haftu :))
    Piękny obraz powstał, Mama z pewnością zachwycona prezentem.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała praca :) Jaki duży obraz! Efekt niesamowity! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny obraz, cudowna pamiątka na lata! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały obraz, piekne to tło. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sylwia, R E W E L A C J A !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. No co tu dużo pisać... GRATULACJE!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kawał dobrej roboty, haft niczym się nie różni od oryginału :) Brawo haft jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana! Gratuluję ukończenia tego haftu! Piękna, imponująca i wymagająca praca! Cudownie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. brawo! fantastycznie! Gratuluję determinacji1 ;) Piekny haft! Mama na pewno zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Arcydzieło stworzyłaś. Możesz być z siebie dumna, tym bardziej, że sama przerobiłaś rysunek na schemat!

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne opracowanie wzoru... jestem pod wrażeniem... Nie dość, że sama przerabiałaś na wzór do haftu, to jeszcze pięknie wykonałaś... GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.