piątek, 25 sierpnia 2017

349. Zabawa blogowa:)

Dziś zapraszam na dwadzieścia faktów o Rudej mamie:) Niektóre znacie, niektóre będą dla Was zaskoczeniem? Zobaczymy:)

Zabawę już jakiś czas temu podejrzałam u Jasiowej mamy, listę zrobiłam, ale ociągałam się z publikacją:) Dopiero post Kasi dał mi kopa do publikacji:)

Zatem zaczynamy:)



1. Podoba mi się imię Rita. Chciałam tak sobie wziąć przy bierzmowaniu, ale stwierdziłam, że będą kojarzyć z Ritą z Power Rangers:)
2. Uwielbiam siatkówkę i Piotra Gruszke:) Kiedyś będąc na meczu, robiłam zdjęcia tylko jemu:) Zaznaczę, że było to przed ślubem:)
3. Rano piję letnią wodę z cytryną:) Nie wyobrażam sobie bez tego początku dnia:)
4. Mam manię kupowania książek w promocji:) Ciężko się oprzeć prawda?:)
5. Często zapominam podlać kwiatki. Niestety.
6. Kocham muffinki pod każdą postacią, jadalną bądź nie:)
7. Nienawidzę marcepanu. To chyba jedyna słodycz, której nie jestem w stanie zjeść.
8. 30 marca stuknie mi trzydziestka.
9. Mam trzy siostry.
10. Lubię przeglądać moje gazetki hafciarskie:)
11. Moim marzeniem jest pojechać na mecz reprezentacji Polski w siatkówkę:)
12. Nie wstydzę się Jezusa:)
13. Lubię piec słodkości. I jeść oczywiście też:) Ale niestety teraz mam przerwę w konsumpcji bo....
14. Właśnie się odchudzam- trzy tygodnie diety za mną:)
15.  Bardzo lubię niespodzianki:)E tam lubię- koooocham:)
16. 20 sierpnia  obchodziliśmy  z mężem 6 rocznicę ślubu:)
17. Przegapiłam trzecie urodziny bloga- ups:)
18. Pokochałam Aidę Rustico:)
19. Rozpoczęcie krzyżykowania to była jedna z najlepszych decyzji w moim życiu:)
20.  Kocham naleśniki na słodko:)



No byłoby na tyle:)

11 komentarzy:

  1. Fajne CV w 20 punktach.Powodzenia w odchudzaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia - fajnie poczytać i dowiedzieć się o Tobie więcej:)
    Pięknie napisany pkt 12:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło poczytać coś nowego. Z kilkoma punktami mogę się podpisać. Ależ smarkula z ciebie hihi mi za kilkanaście dni stuknie 35-masakra coraz bliżej 4 z przodu a ślubu 13. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. siatkówką mnie zaskoczyłaś :)
    fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o mojej kochanej Wiedźmie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dowiedzieć się o Tobie kilku nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam się wielu rzeczy :) powodzenia w odchudzaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że bierzesz udział w zabawie :) Oj z tymi kwiatkami mam to samo.....

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.