niedziela, 24 czerwca 2018

451. Niedziela z hafciarskim alfabetem- R.

Wybaczcie, że ostatnio mnie tu mało:) Niestety mam sporo pracy w pracy i w domu:)

Wpadam tylko na hafciarski alfabet:) Dziś pora na skojarzenia z R w roli głównej:)



R- jak Ramka. Dobrze dobrana ramka do haftu to połowa sukcesu:) Czasem piękny obraz w źle dobranej ramce staje się niestety kiczem. Nie, żebym czuła się jakąś ekspertką w tej dziedzinie, ale niestety nie każdy widzi, że np. obraz w zbyt małej ramce traci swój urok. Na początku oprawiałam swoje prace w antyramy. To rozwiązanie było lepsze dla portfela. Na szczęście już dawno przestałam to praktykować:)



R- jak Róża:) Kilka udało mi się wyszyć, o kilku nadal marzę:)



R- jak Rozum:) Trochę mi go brakuje, gdy w grę wchodzą nowe hafty czy zabawy:) Hehe:)

No przecież:) Zastanawiam się co jeszcze i byłabym zapomniała o........

R - jak Ruda. Ruda mama:) Czyli ja i mój blog:) Moje miejsce, mój świat, moja pasja:):)


2 komentarze:

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.