niedziela, 5 sierpnia 2018

460. Ostatnia niedziela z hafciarskim alfabetem:)

Dziś ostatnia niedziela z hafciarskim alfabetem, czyli moje skojarzenia na literkę Z:)



Z- jak Zabwy:) Odkąd spotkałam się z nimi na blogu bardzo lubię brać w nich udział:) To naprawdę fajny sposób na poznanie twórczości innych blogerek:) Pionierką w tych zabawach jest dla mnie Katarzyna:) Potrafi wymyślać:):):)

Z- jak Zazdrość:) Oczywiście taka pozytywna:) Uwielbiam patrzeć na piękne prace jakie u Was powstają:) Czasem z tej zazdrości się na coś rzucam, a potem albo kończę i cieszy moje oko, albo chowam do szuflady:)

Z- jak Zapał:) Oj mam go dużo, tylko w większej mierze słomiany:) Ale ktora z nas tego nie zna:)

Kochane moje nie będzie mnie tu ok 1,5 tyg. Ale wrócę:)

3 komentarze:

  1. To była fajna zabawa. Lubiłam czytać jakie skojarzenia Wam się nasuwają. Spokojnych wakacji :)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.