niedziela, 19 sierpnia 2018

462. Sal Cookie time- odsłona VII.

Witajcie:)
Powolutku wracam.
Ostatnio na mim blogu krzyżyków było jak na lekarstwo. Nie dość, że nie miałam na nie czasu, to jak czas się pojawiał- nie miałam ochoty.

Wreszcie znalazłam i czas i ochotę i tak powstał kolejny element z salu Cookie time organizowanego przez Iskierkę:) Niektóre dziewczyny już pokończyły swoje prace i chyba z zazdrości zabrałam się    w pierwszej kolejności właśnie za ten sampler:) Chcę go już powiesić na ścianie:):)



12 komentarzy:

  1. Zostały Ci dwa elementy do wyszycia :) Ani się obejrzysz a haft będzie zdobił Twoją ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten sampler, ale ilość konturów mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten obrazek :) A u Ciebie już widać finisz. A wakacyjny czas nie sprzyja krzyżykom zawsze jest mnóstwo innych rzeczy do roboty :*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze tylko dwa i koniec, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne postępy. Czekam na zdjęcie całości ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ja to znam-ostatnio wogóle nie mam czasu na xxx a jak znajdę to już póżną porą i po paru minutach padam i muszę robótkę zostawić. Sylwuś już tylko dwa elementy zostały Ci mi prawie wszytkie, zaczęłam pierwszy i leży kwiczy ale może jesienią, zimą podgonię. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie dużo zostało!!Ale pociesz się,że nie tylko Tobie się nie chce:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie to samo, czasu brak, a jak już się znajdzie to chęci gdzieś ulatują...Ale dziś koniec wakacji, powiewa trochę jesienią i coś czuję, że niedługo wena przyjdzie :) Samplerek już prawie na finiszu więc trzymam kciuki, żeby jak najszybciej zawisł na ścianie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentuje. Kończ Waćpanna bo obraz śliczny

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.