czwartek, 2 stycznia 2020

510. Ufokowy rok z Krzyżykowym szaleństwem:)

Postanowiłam za namową Kasi, wziąć udział w jej ufokowej zabawie:) Szczegóły tu:)



Marzy mi się skończyć wszystko co pozaczynane:) Może choć w części się uda:)

A co mi zalega w szafie? Prawie cały czas to samo:) I nie wiem od czego zacząć:) Ale niech będzie:)

1. Księżniczki Disneya SoDa dla mojej księżniczki:) Śnieżka jest, Roszpunka wychodzi w bólach:) Wstępnie miały być wszystkie razem, ale postanowiłyśmy podzielić je po dwie. łatwiej będzie mi je oprawić:)





2. Święty Jan Paweł II. Z tego co pamiętam dostałam zestaw do wyszywania od moich kochanych wiedźm na urodziny:) Zdaje się, że w 2017 roku:) Zaczęłam na urlopie nad morzem w 2017 i tak do tej pory trwa w niezmienionej postaci:)



3. Tęczowa róża. Była i jest moim marzeniem. Utknęła dawno temu, chyba mniej więcej w tym okresie co papież:)



Nie wstawię fotki bo znajduję same hafty:) Ale większość z was zna ten wzór przecież:)

4. Sal Memory Jars:) Oj jaka byłam zapalona, żeby je mieć :) Poszłam piorunem z dwoma, a trzeci jak widać:) Zastanawiam się tylko czy dalej je ciągnąć na jednym kawałku.



5. U Ani z Kreatywna TV zapisałam się w styczniu zeszłego roku na zabawę Nowy haft na Nowy Rok:) Zamierzałam wyszyć kolejny wzorek SoDa Flower Teapot.  I owszem zaczęłam i utknęłam:(




No mam jeszcze coś, ale nazywać tego ufokiem nie będę:) Kiedyś wam pokażę:)

Chyba zacznę od księżniczek, żeby sprawić radość Wiki. Do skończenia roszpunki zostało tak niewiele:)






10 komentarzy:

  1. Sylwia bardzo Ci kibicuję. UFOK-i ekstra :). Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam więc kciucki za dokończenie Twoich ufoków, piękne będa, więc tym bardziej Cię motywuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kibicuję i trzymam kciuki za wytrwałość. Sama mam chyba z 6 takich prac i ciężko się wziąć za nie, a jeszcze ciężej nie zacząć kolejnego projektu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę ukończenia wszystkich UFOków. Dziękuję za śliczną karteczkę- dziś dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystkie wzory SoDa! A te księżniczki są przepiękne :) Na pewno wszystko uda się wyszyć na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwuś no to do dzieła. Za Papieża sie zabieraj. Widzę że w tym samym roku go odłożyłyśmy��

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że chcesz się ze mną bawić i trzymam kciuki za walkę z UFOK-ami

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.