środa, 3 lutego 2021

591. Sal jesienny odsłona III.

 Normalnie w tym miejscu powinien pojawić się trzeci element z mojego salu. Aleee sie nie pojawi, bo go nie mam:) Najnormalniej w świecie się nie wyrobiłam. Zmiana godzin pracy nieźle dała mi w kość. 

Ale żeby nie zawieść dziewczyn, które w terminie wstawiły swoje posty, postanowiłam napisać to podsumowanie. 

Oto prace dziewczyn z poprzedniego miesiąca:

                                                                    Elunia














Kati sc, która raportuje na maila



I zapraszam Was do linkowania trzeciego ukończonego elementu:)






5 komentarzy:

  1. Fajne,jesienne hafciki 😀😗

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajne to podsumowanie . Fajnie dziewczyną idą wzorki . Mój trzeci też już gotowy, tylko posta mu trzeba napisać :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby to było cudnie nie pracować tylko całymi dniami robi to, co sprawia największą przyjemność;) U mnie w tym miesiącu na polu robótkowym też słabo - remoncik....
    Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się super:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.