wtorek, 2 lutego 2021

590. Między nami kobietami- lusterko.

 No powiem Wam, że z wyzwania na wyzwanie Kasia daje nam coraz trudniejsze zadania. 



Nie dość, że    w tym miesiącu naszukałam się wzorku, bo nic mi nie pasowało, to jak już wyszyłam, nijak nie mogę tej kartki skończyć. Nic mi nie pasuje do tego co zrobiłam, zresztą wyniosłam trochę moich przydasi do pracy i w domu nie mam za wiele. Wstawiam wersję niedokończoną, poczekam aż wena przyjdzie sama:) Może wwtedy uda się ją dokończyć":)




6 komentarzy:

  1. To miałaś jak ja..... .Ale i ta wersja jest niezła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem wykończenia, bo już wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. może jakieś floreski do rameczki lusterka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada sie ciekawa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem ciekawa zakończenia tej kartki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny hafcik, choć temat wcale do łatwych nie należy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.