sobota, 18 czerwca 2022

645. Różany sal odsłona I.

 Jeszcze w kwietniu zapisałam się na zabawę organizowaną przez Katarzynę, która polega na wyszyciu 8 róż z wzorów Igiełki.


I chociaż już kilka tych róż w tym roku wyszyłam na kartki, to postanowiłam je zrobić jeszcze raz. Kartki zawsze się przydadzą, a róże wyszywa się bardzo przyjemnie. Zeszło mi trochę z rozpoczęciem, ale jak wczoraj się zabrałam to prawie trzy są gotowe. No ale dziś dla Was tylko dwie:)

Postanowiłam wykorzystać zapas muliny cieniowanej, akurat mam osiem różnych kolorów, tak jak osiem jest róż. Także każda będzie inna. A oprawę zrobię na koniec wszystkich razem:)









5 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają haftowane cieniowaną muliną, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wyglądają haftowane cieniowaną muliną.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, szczególnie ta w zieleniach się mi podoba, wygląda tak wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł z tą cieniowaną muliną, róże będą atrakcyjniej wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądają zwłaszcza ta zielona.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.