wtorek, 13 grudnia 2022

670. Choinka 2022- FINAŁ:)

 Helloł December:):)

Nie, nie lubię zimy, nie lubię śniegu, ale lubię święta:) A te będą szczególne, pierwszy raz we czwórkę:)

No a jako, że mamy już grudzień, pora na ostatnią odsłonę zabawy u Kasi



Postanowiłam w tym miesiącu zrobić zawieszkę dla mojej córki w postaci kuli śnieżnej, które obie polubiłyśmy:)


                                                        Z tyłu jak zwykle pianka brokatowa:)

Dziękuję Kasiu za cały rok zabawy:) Dzięki Tobie miałam już gotowe kartki świąteczne wyjątkowo wcześnie w tym roku:) No i oczywiście moja choinka wzbogaciła się o kilka nowych zawieszek:)

I kolaż bez jednego zdjęcia, bo zawaliłam w maju niestety.



14 komentarzy:

  1. Śliczna zawieszka, ja też polubiłam haft na kanwie plastikowej, do zawieszek jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zawieszka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta zawieszka, a hafcik wspaniały jak nic będzie Ci przypominać ta Święta. fajny też pomysł z tym brokatowym tyłem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszka przeurocza! Lubię takie hafciki.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatyczny ten mikolajek i idealnie pasuje do zawieszki. To satysfakcja wielka, gdy na choince wizą własnoręcznie wykonane ozdoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zawieszka. Mikołajek jest uroczy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda ta zawieszka, taka nietuzinkowa ozdoba zwraca uwagę

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna kula, wszystkie prace sliczne, Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna, urocza zawieszka..bardzo mi się podoba!
    Dziękuję Kochana za Twój udział w zabawie za wszystkie prace,
    które stworzyłaś i oczywiście mam nadzieję,że nie zabraknie Cię w kolejnej edycji :)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.