sobota, 28 marca 2020

527. Wyzwanie czytelnicze - podsumowanie marca.

Na marzec Lidzia w wyzwaniu czytelniczym zaproponowała następujące literki


W marcu przeczytałam dwie książki:)


Serdecznie Wam polecam poniższą książkę. Mega wzruszająca i wciągająca:)


                                                                  W- Whitlow
                                                                  D-.................
                                                                  K- Kobieta, Kłosy

"Dzięsiąty krąg" z początku mnie nie wciągnął, ale po połowie- istne szaleństwo:) Zagadka do samego końca:)  Polecam:)


                                                                        W-..................
                                                                        D- Dziesiąty krąg
                                                                        K- Koc

I ostatnia, skończona dosłownie przed chwilą. Mimo, że oglądałam serial, to książka niesamowicie mnie wciągnęła:)


W-....................
D- Diagnoza
K- Kobieta

Sama się sobie dziwię, że przeczytałam aż trzy książki w tym miesiącu:) I to niezłe tomiska:)


3 komentarze:

  1. Jak to dobrze trafić na ciekawą, wciągającą lekturę. Od medycznych staram się trzymać na dystans w tej chwili. Jednak pozostałe dwie brzmią ciekawie.

    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. I super :) też mam trzy na swoim koncie :) jodi picoult zapisuję u siebie do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuły brzmią interesująco."Dziesiaty krąg" to ksiażka sensacyjna ?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.