sobota, 28 stycznia 2023

681. Sweet Bears- styczeń.

 Dziś przychodzę do Was z postępami nad moimi misiami. Miałam pokazywać je tu co sobotę, jak na Fb, ale to bez sensu. Raz na miesiąc wystarczy:) Co tydzień przybywa 406 krzyżyków. Oto moje tygodniowe postępy:

                                                                            Tydzień 1

                                                                        Tydzień 2
                                                                          Tydzień 3

Tydzień 4


Za mną 7,69%.

10 komentarzy:

  1. Jak to mówią krzyżyk do krzyżyka i powoli powstaje obraz. Powodzenia Sylwuś w postępach😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że też masz swoje wyzwanie roczne. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja też postanowiłam pokazywać na blogu raz w miesiącu :-)
    Extra postępy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wystarczy 🙂Szczególnie jak nie przybywa nic interesującego tylko jakieś plany. A tak po miesiącu już coś fajnie widać 🙂

      Usuń
  4. Fajne będą te misie jak je skończysz. Podoba mi się ta wyszywana koronka !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tydzień, to większa mobilizacja, tak myślę.
    Niech będzie 100 krzyżyków, ale chodzi, by przypadkiem nie odłożyć pracy na dłuuuużej. :)
    Mam coraz większą ochotę na różę - schemat czeka.
    Słoiczki letnie też mam w planie, bo zimowe robiłam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku haftu nie odkładam na dłużej, bo na FB mamy raporty co sobotę. Także systematycznie 406 tygodniowo przybywa 😁

      Usuń
  6. powoli się wyłania jakiś miś

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.