poniedziałek, 27 lutego 2023

687. Choinka 2023- luty.

 Luty uciekł mi z zawrotną szybkością. Nie dojść, że krótki miesiąc, to jeszcze na tydzień jak już pisałam wyłączyła mnie z xxx grypa. Ale jest już ok. Dziękuję Wam za życzenia powrotu do zdrowia:)

Wczoraj dopiero wzięłam się za motyw na zabawę choinkową u Kasi. Stwierdziłam, że za skrzata się nie biorę, bo nie zdążę. Planowałam wyszyć choinkę i zrobić kartkę zamiast zawieszki, ale natrafiłam na kompie na wzorek, który Maria Brovko udostępniła jako darmowy, a mianowicie zawieszki w kształcie lodów na patyku. Wieczorkiem wyszyłam krzyżyki, dziś kontury i oprawa. Z tyły pianka brokatowa- tradycyjnie.








I banerek zabawy


11 komentarzy:

  1. Smakowita zawieszka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno te lody wyszywałam, ale nie zawieszkę , Pomijać fakt że to już druga zawieszka na tą samą zabawę z tym samym wzorem to jednak jest inna i haft i w tym wydaniu bardzo mi się podoba !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, niezbyt rozumiem Twój komentarz. Wyszywałam ten motyw pierwszy raz.

      Usuń
    2. Chodzi mi o to że ja też te lody kiedyś wyszywałam, a Twój haft jest drugim takim samym w tej zabawie tu masz pierwszy
      https://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2023/02/choinka-2023-luty.html

      Usuń
  3. Uwielbiam lody, Twój się prezentuje tak smakowice... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wzorki od M.Brovko. Super lizaczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny jest ten motyw ze świątecznymi lodami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutka świąteczna zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super haftowana zawieszka na choinkę.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.