niedziela, 7 września 2014

13.Nowe twory:)

Witajcie drodzy czytelnicy:) Przybywa Was, z czego ogromnie się cieszę:)

Może posty nie są regularnie, ale ja wolę spontaniczność:) Mam o czym pisać, to piszę, nie mam- nie piszę:)

Wiki śpi, mam zatem czas, żeby wreszcie coś naskrobać:)

Byliśmy na Mszy Świętej i staliśmy przed kościółkiem. Przed nami stała rodzina- mama, tata, syn i córka. Dziewczynka lat około 13 miała na sobie czarne botki. Wiki się przyglądała jej jakiś czas, a potem zaczęła wołać: "Mamo zobacz gumiaki".:) Nie skończyło się na jednym zdaniu, ale na ciągłym powtarzaniu, mamo zobacz mają gumiaki:) Pękaliśmy ze śmiechu, oczywiście z uwagi na miejsce, tłumionego:) Jednym słowem, było wesoło, bo w Wiki dzisiaj coś wstąpiło i biegała jak szalona. Dla mnie z dzisiejszego dnia jedna nauczka, nie zakładać białych rajstopek:)

A na blogu ostatnio mnie  mało, a to dlatego, że korzystamy z każdego promienia słońca. Chodzimy na spacery, bawimy się w piaskownicy, no i huśtawka na trzepaku obowiązkowo tez musi być.

A kiedy jesteśmy w domu Wiki gotuje u siebie w pokoju:) Najczęściej zupę ogórkową. Czasem doproszę się o herbatkę:) A mama każdą wolną chwilę poświęca na krzyżyki:) W mojej rudej głowie pojawił się pewien plan, który pomalutku staram się wdrażać w życie:) Mam nadzieję, że się powiedzie:)

A co ostatnio powstało? Proszę bardzo:

Słodki zajączek

Ślubna

Gwiazda betlejemska.
Zajączek robiony na zamówienie. bardzo malutki, ale jakże uroczy. Powstała już kartka urodzinowa, na której  zając się znalazł, ale pochwalę się nią dopiero, gdy jubilat ją dostanie:) Gdyby ktoś był zainteresowany takim małym zajączkiem, misiem, lwem, kucykiem czy uśmiechniętym kwiatkiem, to zapraszam do kontaktu. Tworki mogą zagościć na kartce okolicznościowej, na metryczce, zakładce lub na czym tam jeszcze wymyślicie:)

Kartka ślubna tez już stworzona, ale nią też pochwalę się po wręczeniu nowożeńcom:)

Natomiast gwiazda betlejemska to pierwsze dzieło, jakie powstało już z myślą o świętach:)

Na dzisiaj tyle, zostawiam Was jeszcze ze złotą myślą naszej córki;

"Tata jest, mama jest, Tolja jest- wszyscy mają buty".

Miłego i leniwego popołudnia:) Ahoj!!! <3







4 komentarze:

  1. super wszystkie robótki ale ta jedna super pozdrawiam życzę dużo pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem stałą czytelniczką:) Bardzo lubie Twoje posty, a zdjęcia do nich dołączone są fajnym uzupełnieniem:) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne hafciki a fotka Wiki urocza

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.