piątek, 11 grudnia 2015

181. Zawieszka na choinkę:)

Dziś przedstawię maluszka:)

Przygotowując paczuszkę na prywatną wymiankę mikołajkową, długo zastanawiałam się co własnoręcznie zrobić:)

Ostatecznie wpadłam na pomysł zawieszki:)

Wybrałam wzorek ze starego numeru Igłą malowane, gdzie wybór zawieszek jest dość duży.

Zdecydowałam się niemal od razu na wzorek ze słodkim pierniczkiem:)

Wyhaftowałam go na plastikowej kanwie, podszyłam filcem i oto jest:)

Co prawda podszycie sprawiło mi troszkę kłopotu, ale myślę, że jak na pierwszy raz wyszło ok:)


14 komentarzy:

  1. Super zawieszka i do torby z prezentami i na choinkę:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna zawieszka. :) A wykończenie jej zrobione perfekcyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest prześliczna.:)Jakie nastawienie do plastikowej kanwy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudownie. Muszę poszukać co to jest ta plastikowa kanwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawieszka a pietniczek przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zawieszka. Za plastikową kanwę podziwiam, bo ja próbowałam i wiem, że nie nadajemy na tych samych falach

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Najpierw do prezentu a potem na choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszedl balwanek!! Fajna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.