sobota, 12 grudnia 2015

182. Bałwankowo z Igiełką odsłona dziewiąta- czyli ostatnia:)

Nadszedł koniec naszej bałwankowej przygody:)

Dziś przedstawiam Wam ostatniego salowego bałwanka projektu Igiełki.

Oto mój maluch, tym razem w złocie, czego niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciu.:)


Użyłam białego papieru wizytowego z pociągnięciami jakby złotej farby, złoty karbowany papier brokatowy oraz delikatnie kremowa aida ze złotą metalizowaną nitką:)

Całość prezentuje się wystarczająco bogato, zrezygnowałam zatem z dodatkowych ozdobników. 

A oto moja bałwankowa dziewiątka:)



Zapraszam do oglądania bałwanków dziewczyn, biorących udział w salu:) Jak zwykle według kolejności linkowania:)



2. Ula


3. Asia


4. Tami 


5. Mlenka


6. Iwa


7. Ania


8. Judyta


Zapraszam Was też na bloga Kasi, gdzie pojawiła się kolejna zabawa:) Kto zna Kasię już zapewne wie, jaka jest pomysłowa:) 

Tym razem całoroczna zabawa w formie hafciarskiego kalendarza, który zaprojektowała Igiełka:)


Prawda, że piękny? Jeśli jesteście chętne, wystarczy, że u Kasi na blogu wyrazicie chęć udziału. A jako, że ilość miejsc jest ograniczona Kasia, ja i Iwa wybierzemy skład salowej grupy:)

Na koniec dziękuję pięknie Monice- Igiełce za możliwość testowania bałwanków oraz mojej kochanej Kasi za wspaniały pomysł. Dzięki dziewczyny- współpraca z wami to czysta przyjemność:)

A salowiczki zapraszam do linkowania bałwanków. Czas jak zwykle do niedzieli do północy:) A w poniedziałek zapraszam Was na post podsumowujący zabawę bałwankową. Wylosuję jedną z dziewczyn biorących udział w salu, która dostanie niespodziankę:):):)








22 komentarze:

  1. Pięknie prezentują się Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ale w porównaniu do Twoich bombek Ulu wypadają cienko:)

      Usuń
  2. Bardzo fajna ta drużyna bałwanków.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetną masz kolekcję bałwanków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentują się wszystkie bałwanki, ale chyba najbardziej podoba mi się właśnie ten ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniu:) Mi też najbardziej podoba się ten:)

      Usuń
  5. Przez te bałwanki bardzo zimowo się u Ciebie zrobiło. Ja za to przed chwilą czytałam prognozę na święta i takiego bałwanka nie będzie z czego ulepić bo temp będzie w okolicach 10*C...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie bomba:) Nie lubię śniegu:)

      Usuń
    2. Ja też nie lubię śniegu i wolę kwitnące obecnie stokrotki niż miałby być śnieg...

      Usuń
  6. Same cudne bałwanki:) Szkoda, że za oknem brak śniegu, by można było ulepić takiego bałwanka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka też nie może doczekać się bałwana za oknem:)

      Usuń
  7. Ale super kolekcja bałwanków!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszły Ci te karteczki bałwankowe, bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie także dziękuję za wspólne wyszywanie:)

      Usuń
  9. Szkoda, że to już ostatni. Wszystkie wyglądają rewelacyjnie. Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu za kilka wspólnych tygodni:)

      Usuń
  10. Narobiłaś się tych bałwanków, ale super wyglądają, każdy inny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomijając, że bałwanki super, to jeszcze świetne pomysły miałyście na ich wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.