środa, 30 grudnia 2015

190. Super dziewczyny wyszywają muffiny- FINAŁ!

FINAŁ po raz kolejny:)

Skończyłam ostatnią muffinkę z organizowanego przeze mnie salu "Super dziewczyny wyszywają muffiny".

Tak cisnęłam do końca, że nie porobiłam zdjęć w trakcie pracy, ale myślę, że sam efekt końcowy wystarczy:)

W tym miesiącu miałam do zrobienia dwie muffinki- grudniową oraz styczniową, która wylądowała na karteczce imieninowej:) Później moja koncepcja się zmieniła i zapragnęłam mieć muffinkowy kalendarz:)

A oto on:)



Niesamowicie mi się podoba:) Do tego ta różowa ramka, która moim zdaniem doskonale wpasowała się w  cukierkowy klimat hafcików:)

Na koniec serdecznie dziękuję wszystkim Dziewczynom, które zdecydowały się wyszywać razem ze mną:) Miło mi, że było nas tak dużo:)

Pragnę też ogłosić, że sal prawdopodobnie będzie miał swoją kontynuację, ponieważ takich słodkich babeczek jeszcze troszkę jest:) Jednak ja zrezygnowałam z dalszego prowadzenia zabawy i zaproponowałam to innej osobie:) Wstępnie się zgodziła, zobaczymy co będzie dalej:) Jeśli będę mieć jakieś informacje, z pewnością je tutaj podam:)

Jednocześnie pragnę nadmienić, że to nie jest ostatni salowy post:) Przecież będzie jeszcze losowanie nagrody:) No ale to już w styczniu:)

Zapraszam Was do linkowania Waszych słodkości:)





15 komentarzy:

  1. Ale się słodko zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo słodziutkie te babeczki.Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne te babeczki, a jak są wszystkie obok siebie to w ogóle, ramkę trafiłaś do nich w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie babeczki są śliczne a Twoja oprawa tylko dodaje im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już chwaliłam, ale tego nigdy za dużo: świetnie razem wyglądają w tej ramce.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, aż ślinka cieknie na takie słodkości :) Przepięknie wam to wyszło :)
    mikaglo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie razem wyglądają :-) Dziękuję, za możliwość zabawy i polecam się na przyszłość :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością na dalszy ciąg muffinek. Mam nadzieję, że kolejny sal dojdzie do skutku. Będę śledzić informacje na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie babeczki razem super się prezentują :).

    A różowa ramka rzeczywiście idealnie pasuje :).

    OdpowiedzUsuń
  10. dołączam swój link :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny i słodki obrazek powstał dzięki tym muffinkom! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję ze świetną zabawę :)

    Życzę Ci zdrowia, szczęścia, pomyślności, uśmiechu na co dzień, pogody ducha, spełnienia marzeń, aby nadchodzący rok spełnił Twoje oczekiwania. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.