piątek, 1 maja 2020

540. Imieniny Kasi:)

Wczoraj swoje święto obchodziła jedna z moich ulubionych hafciarek:) Ponadto kobieta, która umie postawić mnie do pionu, kiedy mój blog " zarasta pajęczyną":) Kasiu, dziękuję ci za to:)

Przygotowałam dla Kasi kartkę z muffinką maleńki magnesik:) Skoro jest muffinka, to przydałaby się też kawa:) Oba wzory pochodzą z tego samego samplera:)


A oto jak powstawały powyższe maleństwa:)




Plastikową kanwę podkleiłam pianką. Zakupiłam ostatnio świetne arkusze do robienia magnesów, myślę, że kilka jeszcze się ich pojawi:)




9 komentarzy:

  1. Fajny prezent. I piękne wykonanie.

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnesy rządzą :) uwielbiam takie kartki może i ja ,,upiekę,, sobie taką mufinke:) interesuje mnie ta pianka pod magnesik mozesz coś wiecej o niej napisać? Namiary na sklep?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam takiej https://allegro.pl/oferta/folia-piankowa-z-nadrukiem-10-szt-st-majewski-9187588528 w zasadzie to nie pianka, tylko folia piankowa. Do świątecznych zawieszek używam brokatowej:)

      Usuń
  3. Jeszcze raz dziękuję za piękną niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe misterne hafciki,z plastikowa kanwą jakoś mi nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka i cudne te wzorki. Fajny prezencik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowitości "upichciłaś" dla Kasi. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczności, te karteczki jakie piekne :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.