środa, 6 maja 2020

543. Ufokowe Memory Jars.

Ostatnio znów polubiłyśmy się z plastikową kanwą:) Chociaż paluchy czasem od niej bolą, czasem igła też niestety się złamie- to i tak do niej wracam:)

Postanowiłam tym razem zabrać się za Ufokowe słoiki:)

Do tej pory wyszywałam je na Aidzie obok siebie, z napisami


No i nie ukrywam, ładnie razem wyglądają:) Ale bardzo spodobały mi się w formie magnesów, jak np. zrobiła je Kasia o tutaj możecie je zobaczyć:) Ponadto kupiłam fajne arkusze magnesowe i postanowiłam ich trochę zrobić:)

Zatem niedzielne popołudnie i wieczór zaowocowały takim oto słoikiem:) Bardzo mi się podoba, że mają regularny kształt i nie marnuje się dużo kanwy plastikowej jak np, przy zawieszkach:)



Po okonturowaniu prezentuje się jeszcze lepiej:)


Dzięki wróżkom nauczyłam się wreszcie robić french knoty. I choć nie zawsze mi wychodzą, to jakoś idzie:) Tu bardzo fajnie wyglądają:)

Magnesik powędrował na tablicę magnetyczną Wiki.


Myślę, że z tych trzech poprzednich też zrobię magnesy, muszę tylko zaopatrzyć się w filc:) Zmykam już spać:) Dziękuję Wam za Wasze odwiedziny i komentarze:)

Co do coacha z posta z kolosem, to nie będę się rozpisywać, bo to raczej osobiste sprawy:) Powiem jedno, pomógł mi bardzo:)

A no i jeszcze walki z ufokami:)





16 komentarzy:

  1. Śliczne są te słoiczki :) Kiedyś gdzieś była na nie SAL-owa zabawa, ale się zgapiłam, a szkoda, bo też by je chętnie powszywała.
    Super, pomysł z magnesikami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Natalko. Brałam udział w tym sali, odbywał się na FB. A wzorek na słoiki znajdziesz na Pinterest. Wpisz Menory Jars.

      Usuń
  2. Pięknie idziesz do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda ten słoiczek. :) Muszę kiedyś w końcy=u spróbować, jak sie wyszywa na plastikowej kanwie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sa te słoiczki, będziesz miec fajny komplet magnesów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te słoiczki, chciałabym je wyhaftować - tylko jak wydłużyć dobę? Mimo społecznej kwarantanny wcale nie mam więcej czasu.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te słoiczki i jest ich całe ,mnóstwo wzorów. A na magnesiki pasują idealnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny magnesik i ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie robiłam na plastikowej kanwie, ale całkiem fajnie wygląda na magnesik

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te słoiczki, przy z dróżką aż się rozmarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne wzory, takie małe formaty dobrze się prezentują na plasikowej kanwie, bardzo mi się podobają:)) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.