czwartek, 21 maja 2020

545. Majowa rozdawajka u Kasi:)


Kasia jak to Kasia nie lubi nudy:) I bardzo mnie to cieszy, ponieważ zawsze wymyśla coś fajnego:) Tym razem zaprosiła nas na.....


Kasia w zabawie poprosiła o napisanie trzech powodów, dla których bierzemy udział w zabawie:) Ale nie takie zwyczajne, a więc jadę:)

1. Nie potrafię przejść obojętnie obok zabaw, które Kasiu organizujesz:) Zresztą wiesz, że ja za Tobą w ogień:)  To, że czasem nie biorę udziału w jakieś zabawie to po prostu dlatego, że albo nie siada mi wzór, albo nie mam czasu, albo zwyczajnie mam lenia:)

2.Uwielbiam blogowe zabawy:) Wszelkiego rodzaju. To dzięki Tobie i Twojemu blogowi powoli wkroczyłam i w blogowy świat i w blogowe zabawy:) 

3. Potrafisz dać kopa do działania, kiedy mój blog zarasta pajęczyną:) Pogonisz miotłą i ja od razu odkurzam:) Haha:) I choć obiecałam sobie dotrzymywać Ci tempa, to niestety to jest NIEMOŻLIWE przy Twojej turbo igle:)

Dlatego jestem i ja w tym sznureczku osób chętnych na cukierasy od Ciebie:) I choć wiem, że jeśli wygram znów będziesz mieć zagwozdkę co dla mnie przygotować, to i tak wiem, że dasz radę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.