poniedziałek, 5 lutego 2018

400. Urodzinowe candy:)

Kochani, dziś jubileuszowy post, zatem zapraszam na niespodziankę:)



Jako, że zbliża się ważny w mojej metryce dzień- 30 urodziny- to zapraszam Was serdecznie na świętowanie razem ze mną:) Co trzeba zrobić, żeby poświętować? Niewiele:) Wystarczy, że:

1. Jesteś aktywnym blogerem( co najmniej trzy wpisy w miesiącu).
2. Powiesisz na swoim blogu banerek:)
3. Zapiszesz się do zabawy w komentarzu pod tym postem.
4. Posiadasz krajowy adres do ewentualnej wysyłki nagrody.

W zasadzie tyle. Jeszcze dodam, że moja top 10 komentatorek dostaje dodatkowy los:)

Stan na podstawie dzisiejszego screena będzie liczony:)



Co będzie do wygrania? Nagroda główna to książka z banerka- nowa. Do tego oczywiście kartka, słodkości, przydasie i coś jeszcze:)

Zapisy do 29 marca:) Wyniki jeśli dam radę to w moje urodziny- 30 marca:) Powodzenia:)

28 komentarzy:

  1. Serdeczne życzenia z okazji jubileuszu! Życzę Ci Sylwio wieeeeelu wspaniałych prac i mnóstwa jeszcze lepszych pomysłów!
    Nieśmiało zgłaszam swój udział w Twoim CANDY. Jeśli jednak uznasz, że nie spełniam warunków (z tymi postami), nie bierz mnie pod uwagę - nie obrażę się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to ja szybciutko ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okazja zaiste zacna :) Jeśli do wygrania jest książka, to nie mogę się nie zapisać :) Z ogromną ochotą staję w kolejce :)

    Oczywiście mam adres krajowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na życzenia przyjdzie pora w stosownym czasie ale w kolejce staję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwio, zatem z okazji zbliżających się urodzin składam Ci serdeczne życzenia - wielu radosnych dni, cudownych kochających osób wokół Ciebie, czasu na realizację pasji i marzeń! Wszystkiego Dobrego! Z przyjemnością wezmę też udział w Twojej zabawie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzenia złożę w stosownym momencie, a teraz z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 30-tka to wielkie wydarzenie :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak świętujemy, to i mnie nie może zabraknąć, a trójeczka z przodu to piękna okazja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiana kodu na 3 z przodku :) teraz będzie tylko z górki :)
    Zapisuję się też do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzenia urodzinowe złożę Ci w marcu, a na razie serdecznie gratuluję 400 wpisu!!!
    I chętnie z Tobą poświętuję:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to i ja się zapisuję:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwio dołączam do sznureczka ;)
    Na życzenia jeszcze będzie czas ^_^

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja z przyjemnością z Tobą po świętuję, więc ustawiam się w kolejce. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Posiadam krajowy adres.

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja też się ustawiam do kolejki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również chętnie ustawie się w kolejce ;)
    A z okazji nadchodzących urodzin składam najserdeczniejsze życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny jubileusz na blogu. Z miłą chęcią się zapiszę, a banerek umieszczony na moim blogu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się! Banerek zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejka. Banerek już wisi, zatem zgłaszam się i ja :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z życzeniami muszę niestety poczekać, więc na razie zgłaszam się grzecznie do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie przyłączam się do Twojej zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie, a już teraz z okazji urodzin chciałabym Ci życzyć spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pewnie że i ja staje w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego dobrego z okazji zbliżających się urodzin :) I ja chętnie wezmę udział w zabawie. Banerek już u mnie:
    https://handmadesyliks.blogspot.com/
    Przesyłam pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego, dużej ilości pomysłów, kreatywności i przede wszystkim dużo czasu dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepraszam, jakaś gapa jestem . Najlepszego z okazji jubileuszu :).

    OdpowiedzUsuń
  28. A jak to się stało, że ja, top komentatorka, przeoczyłam zapisy? Zapisuję się czem prędzej! I życzę ci wszystkiego, co najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.