piątek, 16 lutego 2018

404. Wymianka z zimą w tle.

Pora na pokazanie niespodzianek, jakie sprawiłyśmy sobie przy okazji zimowej wymianki u Kasi.

Na początek pokażę niespodzianki, jakie przygotowałam dla Edyty z szafirowego zakątka.




W paczuszce znalazły się zakładka i podkładka deku, kartka z zimową muffinką, czerwona kanwa i świeczuszki serca- wszak zima to także Walentynki:) Niebieskie baza i koperta, pomponiki, muliny oraz kwiatuszki- nie wiem dlaczego, ale jak myślę zima, to od razu przychodzi mi namyśl kolor niebieski:) oraz trochę słodkości:)

Wiem, że Edycie prezent się spodobał, co bardzo mnie cieszy:) Wiem, że moje twory z deku wymagają jeszcze wielu godzin nauki, ale działam i mam nadzieję tworzyć coraz lepsze prace:)

Do mnie natomiast przywędrował wspaniały prezent od Lidzi z misiowego zakątka:)





Wspaniała wyszywana zakładka, śliczny notesik ozdobiony zimowym haftem oraz rewelacyjna kartka:) Lidziu- notesik będzie hafciarski- posłuży do zapisywania adresów koleżanek hafciarek:)

Poza tym moc przydasiów i słodkości:) Z serducha dziękuję ponownie:)

Kasiu- Tobie dziękuję za kolejną wspaniałą zabawę :)

6 komentarzy:

  1. Wspaniala wymianka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za piękny prezent:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności przygotowałaś i otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jakie cuda! Chętnie wzięłabym udział w takiej wymiance, ale na razie nie znalazłam jeszcze nigdzie informacji, co gdzie i jak :) Może mi wytłumaczycie na czym to polega? Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty.
    Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na wymianę i urocze prezenty. :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.