poniedziałek, 19 lutego 2018

406. Kartka do Uli.

Razem z córą pracowałyśmy dziś artystycznie:) Taka forma spędzania wspólnego czasu jest korzystna dla nas obu-dla Wiki- bo spędza czas z mamą, może korzystać z prawie wszystkich moich zbiorów ( oczywiście pod kontrolą, gdyż zaskakująco szybko kończą mi się wszelkiego rodzaju perełki i naklejki) oraz dla mnie, bo znów- spędzamy czas razem, a ja przy okazji  realizuję kolejne zaplanowane projekty.

Tak powstała kartka na zabawę u Uli. W tym miesiącu inspiracją jest taka oto mapka.


A taka oto moja interpretacja:)



9 komentarzy:

  1. Czas spędzony z córką bezcenny a do tego powstała śliczna kartka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka :) Fajnie, że Twoja córcia lubi takie artystyczne zajęcia, mój synuś jeszcze niestety jest za mały na taką wspólną zabawę, ale czekam cierpliwie aż będzie można z nim coś potworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspólne tworzenie z dziećmi to najlepiej spędzony czas :)) A karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka ,a że zrobiona we współpracy z córcią to jeszcze bardziej mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie mamę i jej pomocnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka i fajnie, że mogłyście pracować nad nią razem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dzieciaczki ( 25 i 22 lata ) nie chcą się ze mną bawić w rękodzieło. Mimo szybkiego upłynniania dodatków zazdroszczę wspólnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo świąteczna:) super interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.