wtorek, 20 lutego 2018

407.Kartki do Ani.

W szale wczorajszego tworzenia z Wiki powstały jeszcze dwie kartki na zabawę u Ani. Jako, że święta tuż tuż, postanowiłam robić wyłącznie kartki wielkanocne, gdyż mam ich bardzo malutko.

Jakoś w styczniu nie miałam weny i nie zaproponowałam swojej kartki. Tym razem podrzucam dwie.

Kartki styczniowa i lutowa to zgodnie z zasadami BINGO:)

I tak w styczniu obowiązywał następujący rozkład:



I moja kartka : pisanka, kościółek, owal lub zielony, kościółek, fioletowy. Jak dobrze się przyjrzycie, to zobaczycie kościółek na grafice:)


W lutym obowiązuje następujący rozkład:



 I moja interpretacja to królik/zając, tulipan, perełki. 








10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ta grafika z króliczkiem. Prosta bardzo fajna karteczka.
    Pozdrawiam i dziekuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatne, pastelowe karteczki. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne interpretacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki :) ja się staram podtrzymywać tradycję zabawy u Ani i robić jak poprzednio na 3 okazje kartki ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.