niedziela, 6 marca 2016

208. Wygrane Candy kawowe:)

Los wreszcie się do mnie uśmiechnął:) Nie od razu, ale jednak:)

Zgłosiłam się do zabawy na blogu Natalii zaczarowany papier:) W pierwszym podejściu nie udało się, jednak osoba wylosowana nie zgłosiła się po odbiór nagrody. Zatem Natalia zrobiła kolejne losowanie i tym razem wygrałam ja:)

Juppi!!!!

 Ostatnio mamy z Natalią do siebie szczęście:)

Paczuszka przyszła już dawno, ale nie było okazji jeszcze jej pokazać:) Aż do dziś:)

Po otwarciu koperty zapach był nieziemski:) Oto co dostałam od Natalii:)


Śliczne kolczyki:)


Bransoletka:) Bardzo ją polubiłam:)


Śliczna karteczka:)



 No i wisienka na torcie:) Kawowe serca:) Idealnie wkomponowały się w pudrowy róż ścian
 w Naszej sypialni:)

Czekolada już prawie zjedzona, kawki wypite:)

 Natalio- bardzo dziękuję Ci za wspaniałą niespodziankę:)

A Wam kochani Czytelnicy przypominam o moim Candy:) Uczulam jednak do zapoznawania się      z treścią posta oraz z zasadami obowiązującymi w mojej zabawie. Mam wrażenie, że niektóre osoby wchodzą tylko aby się zgłosić. Widać to po komentarzach. 

23 komentarze:

  1. Gratuluje pięknej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej:).Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wspaniałych nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, dostałaś wspaniałe nagrody:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję super wygranej i szczęścia :).

    Bardzo fajne prezenty dostałaś. Osobiście kawy nie pijam ale jej zapach bardzo lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie piję kawy, ale zapach jej uwielbiam. Wyobrażam sobie Twój zachwyt pachnącą tak intensywnie paczuszką :). Piękne prezenty dostałaś, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa szczęście!! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej, super prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej, piękne prezenty otrzymałaś, szczególnie karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!! Kolczyki z piórkami i bransoletka są świetne :)

    A kawowe serduszka cudownie wyglądają na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) Kawowe dekoracje cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) Kiedyś musi być ta pierwsza wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne :) Gratuluję wygranej, zapach kawy jest nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, super prezenty, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej, super prezenty !

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje gratulacje!, super nagrody, w sypialni zapewne ładnie kawą pachnie:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.