piątek, 25 marca 2016

213. Kartki wielkanocne:)

W tym roku planowałam zrobić sporo kartek wielkanocnych, ale jak zwykle plany planami, a życie swoją drogą:)

Powstały tylko trzy karteczki, dla trzech moich wspaniałych, hafciarskich koleżanek:)

Oto one:)





I jeszcze wszystkie razem:)


Zdjęcia jak zwykle wieczorowe. Próbowałam je trochę podrasować, ale wyszło jak zwykle:) Z karteczek jestem bardzo zadowolona:)

I tak mi się spodobały wycinanki, że już zamówiłam sobie kolejne:)

Wzorki jajek pochodzą z Kramu z robótkami, wydanie specjalne ze stycznia 2012 roku:)

Napisy na kartkach znalezione na Pinterest..

Korzystając z okazji, składam moim Czytelnikom serdeczne życzenia, zdrowych i pogodnych świąt Wielkiej Nocy:) Nie zapominajcie w ferworze przygotowań świątecznych, o Istocie Tych Świąt;) 




11 komentarzy:

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.