środa, 30 marca 2016

215. Wyniki mojego urodzinowego candy:)

Witajcie:)

Trochę się napracowałam z tymi wynikami. Sprawdzanie trwało dwie godziny:)

Do zabawy zgłosiło się 59 osób. Z czego bardzo się cieszę:)

Niestety, czternaście dziewczyn nie spełniło zasad, jakie ustaliłam. Z czego to wynikło? Mogę tylko przypuszczać. Część z Was nie czyta ze zrozumieniem, a cześć wpada tylko żeby zgłosić się do zabawy. A zasady sa ustalone po to, żeby ich przestrzegać. Byłam zatem bardzo skrupulatna             w sprawdzaniu Waszych blogów i Waszych zgłoszeń.

Ostatecznie przyjęłam do losowania 45 zgłoszeń. Posłużyłam się genaratorem liczb. I wylosowano numer.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


A pod numerem 11 kryje się Milena Kafka!


Gratuluję i zapraszam do kontaktu na silus8989@interia.pl  Czekam do wtorku do północy. Potem wylosuję inną osobę,jeśli Milena się nie zgłosi:)

Wszystkim dziękuję za udział w zabawie:)

30 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę :) mam nadzieję, że zaliczam się do tych czytających ze zrozumieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwio jeszcze raz pragnę Ci życzyć wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin. :)

    Gratulacje dla Mileny, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Mileny :) A Tobie dziękuję za zabawę i jeszcze raz składam najlepsze życzenia urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i bardzo dziękuję za zabawę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat dla Ciebie i dziękuje za zabawę:) Gratulacje dla Mileny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)
    I gratulacje dla Mileny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim STO LAT KOCHANA! I gratuluję zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, aby wszystkie Twoje marzenia spełniły się. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje i dziękuję za zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla zwycięzcy i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat ! Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super udało się! :) Ty moja solenizantko, WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJLEPSZEGO!
    Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin :) dziękuję za zabawę i gratuluję Milenie

    OdpowiedzUsuń
  14. już po urodzinowe ;) sto lat :)
    gratuluję Milenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla zwyciężczyni !!!
    Dziękuję za zorganizowanie zabawy.
    Pozdrawiam i zapraszam też do siebie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat i gratulacje dla Mileny :)
    Mam nadzieje, ze bylam czytajaca ze zrozumieniem :P Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Milenie! Dzięki za zabawę i jeszcze raz wszystkiego, co najlepsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    A Tobie, życzę wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia, zdrowia, uśmiechu, mnóstwo optymizmu, samych sukcesów tych zawodowych oraz tych prywatnych ;) No i mnóstwa czasu do tworzenia cudów, które tworzysz :) Sto lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję za miłą zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Sylwio przyjmij spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe...wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, sukcesów w życiu prywatnym jak i zawodowym oraz masy wolnego czasu na tworzenie kolejnych pięknych prac :)
    Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w candy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla Mileny :) Dziękuję za miłą zabawę Sylwio :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zgłosiłam się do Twojego candy własśnie ze względu na te zasady. Ostatnio troszkę rzadziej postuję, córeczka absorbuje coraz więcej czasu i nie mam kiedy haftować :)

    Ale cieszę się, że wygrałaś w mojej zabawie. Jak tylko wyślę paczkę, to od razu dam Ci znać. Sciskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję i dziękuję za zabawę !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Troszkę się zamotało z tym Candy, ale widać wszystko super rozwiązane:) Gratulacje dla obu dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.