środa, 23 marca 2016

212. Dwa liczniki- dwie nagrody:)

Ostatnio los, a raczej liczniki bardzo się do mnie uśmiechały:)

Najpierw zrobiłam polowanie u Kasi z bloga szał krzyżyków. Okazało się, że skuteczne:)

Oto co przygotowała dla mnie Kasia w nagrodę:)


Szara kanwa- takiej jeszcze nie miałam, śliczna karteczka z gratulacjami, wielkanocna zawieszka w kształcie jajka z przesłodkim królikiem:) No i słodkości:)

Kasiu, bardzo dziękuję za super nagrodę:)

Później zapolowałam u Reni z bloga moje różne cuda wianki:) I też się udało:)

Oto paczuszka od Reni:)


Kanwa łososiowa i czerwona, mulinki, wspaniałe nożyczki ( podobają mi się od bardzo dawna), śliczne guziczki w kształcie serc oraz brokaciki w małych buteleczkach:)Kawka i słodkości na deser:)

Reniu, bardzo dziękuję:) Super paczuszka:)

Co do poprzedniego postu większość z Was miała rację:) Kartka z bratkami dała mi najwięcej radości:)

Pozdrawiam i przypominam o candy:) Zapisy do 29 marca:)

11 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Nagrody wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że nagroda się podoba :-)
    Fajna zawieszka z zajączkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie wymiatasz z tymi licznikami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nagrody, szczegolnie ta od Renaty - najlepszy dostawca ciekawych nozyczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje pięknych wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wspaniałych nagród. To takie miłe.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję udanych polowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulację :) nagrody piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty..a z tym licznikiem u Kasi, to szał co?:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.