poniedziałek, 2 lutego 2015

72. Zakupy i podziękowanie:)

Doszła do mnie dziś wyczekiwana przesyłka, zawierająca same skarby:)

Oto one:)

Wspaniałe papiery wizytowe na karteczki, na które już się cieszę:)


Jak będą karteczki, to przydadzą się także koperty.


Te po prawej tak cudne, że nie wiem czy dam radę się z nimi rozstać:)

Jeszcze garść wspaniałych bibelotów, które wprost uwielbiam. Już widzę je na karteczkach lub zakładkach:)



No i punkt kulminacyjny:) Mój pierwszy brzegowy dziurkacz:)


Zakupy już były, zatem pora na podziękowanie:) Bardzo dziękuję w tym miejscu Renatce, która te zakupy dla mnie poczyniła:) Renatko dziękuję Ci za życzliwość i poświęcony dla mnie czas:) No i koniecznie zajrzyjcie na jej bloga Moje różne cuda wianki:)



7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy :) Te koperty z kwiatami są prześliczne :) A co do dziurkacza też ostatnio strasznie mnie korcił w Empiku, gdybym była po wypłacie to bym go kupiła :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Dziurkacza zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te koperty po prawej faktycznie szał...wszystko zresztą super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze dopiero teraz zobaczyłam wpis :-) Najważniejsze, że wszystko się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.