środa, 11 lutego 2015

76. Wspólne dzierganie i czytanie oraz niespodzianka od Walentego:)

Na początku się wytłumaczę:) Nie wiem jakim cudem, ale umknęło mi ostatnio środa, a co za tym idzie spotkanie u Maknety. Na ziemię sprowadził mnie dopiero piątkowy post Ani Jacewicz " Piątki z kurą domową". No jak to? myślę sobie piątek? Jakim cudem?

Nie wiem w jakich obłokach ja bujałam, ale WDiC przegapiłam. Ale dziś jestem:) Zatem zapraszam na


Aktualnie pracuję kilkoma rzeczami jak zwykle zresztą:)


Na zdjęciu kamizeleczka mojej małej i portrecik, który jeszcze pokazuję bo nic nie widać. Mam nadzieję, że Pani zamawiająca głowy mi nie zmyje:) A jeśli chodzi o kamizeleczkę, to robię prawy przód:) Za mną kilka pruć spowodowanych nauką robienia dziurek na guziczki:) Ale gorąca linia z babcią moje wątpliwości wyjaśniła:) Myślę, że kolejne schody zaczną się dopiero pod pachą:)

A tak nawiasem mówiąc moja babcia obchodzi 77 urodziny:) Dzieli nas dokładnie 50 lat:)


Nadal czytam Arabską serię. Jestem w połowie czwartego tomu. Rzadko zdarza mi się czytać dwie książki naraz, ale teraz tak było:) W niedzielę w naszej parafii gościła aktorka i reżyserka Patrycja Hurlak,  i opowiadała o swoim nawróceniu i drodze do Boga. Kupiłam jej książkę i przeczytałam niemal jednym tchem:) Naprawdę warto:)



A dziś stało się coś szalenie miłego:) Dostałam niespodziankę od Walentego:) Drogi Walenty jeśli to czytasz pięknie Ci dziękuję, z całego serducha:)


14 komentarzy:

  1. piękny kolorek - fuksja. fajny tytuł ksiązki

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego czytania i robótek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) chyba już wiem po jaką lekturę sięgnę w najbliższym czasie ;D Dzięki za inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo pracy przed tobą w wyszywaniu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft jeszcze chwilkę pozostanie zagadką, a kamizelka będzie naprawdę dziewczęca! sto lat dla Babci!


    anka

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamizela będzie miała fajny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany !!! Tyle wszystkiego na raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy guzikach ja też mam pewne problemy dlatego woolę nierozpinane swetry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny wzór kamizelki :)
    Super Walenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo dostałaś Triceratopsa do wyhaftowania...... super ten Walenty...

    OdpowiedzUsuń
  11. Walenty bardzo hojny, pogratulować. Myślę, że tak jak przez dziurki, przejdziesz bez problemu przez pachę, mając taką pomoc pod ręką jak babcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 100 lat dla babci Twojej :) Taka mlodzienka jeszcze... ;) A prezent walentynkowy cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny prezent Walenty Ci podarował. Jestem ciekawa portretu. Wszystkiego najlepszego dla Babci.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.