sobota, 3 października 2015

150. Łapanie licznika ze słodką niespodzianką:)

Ładnie się to wszystko ułożyło:)  Dziś jubileuszowy post, a razem z nim niespodzianka:)

Zapraszam wszystkich do łapania licznika na moim blogu:)

Łapiemy liczbę 33333. Dlaczego taką?   Trójka to moja ulubiona liczba:)

Co prawda do tej magicznej dla mnie liczby jeszcze sporo brakuje, ale wierzę w Wasze zdolności:)

Swoją drogą ciekawa jestem, kiedy ta liczba stuknie:)

A teraz do poczęstowania banerek.



Jaka niespodziankę przewiduję?  Po pierwsze i najważniejsze słodką:):):)  Poza tym z pewnością będą przydasie:)

Złapaną liczbę przesyłacie na maila silus8989@interia.pl. Wygrywa jedna osoba- ta, która wyśle maila jako pierwsza:) Powodzenia:):)


P.S. A Kasi dziękuję za  śliczny banerek:):):)


16 komentarzy:

  1. Nie udało mi się jeszcze żadnego licznika złapać. Dlatego spróbuję szczęścia u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie próbuję, ale bedę Wam kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Porywam banerek i będę na trójeczki polować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę próbowała, banerek już wisi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tymi zabawami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również spróbuję go złapać

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmierzę się z łapaniem :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.