sobota, 2 stycznia 2016

193. Moje podsumowanie 2015 roku:):)

Zeszły rok był dla mnie obfity w różnorodne hafty - mniejsze i większe:) A to za sprawą  zabaw blogowych i tych na fb, wielu uroczystości wśród rodziny i znajomych:):)

Powstało wiele małych hafcików na różne okazje. W tym roku chciałabym skupić się raczej na większych projektach.

A co powstało w 2015?

Pamiątki ślubne, w tym jedna Nasza, na podstawie wzoru Moniki Blezień.


Kilka zakładek.


Zawieszki i breloczki ( niestety nie wszystkie sfotografowane).


Kilka większych obrazków w tym moja duma "Makowy Dworek" oraz pierwsza w dorobku pamiątka na chrzest:)


Skończyłam kilka sali w tym moje muffinki:)


Bałwanki projektu Moniki Blezień. 


Kurczaki z salu u Iwy. 


Kwiaty ( wkradła się jedna karteczka nie od pary:) Reszta kwiatów  też skończona, jednak jeszcze nie wykorzystana.


Skończyłam też sal wiosenno - letni organizowany przez Renatkę:) I niestety wciąż czeka na odpowiednią ramkę.



Karteczki na różne okazje:)


 Karteczka dla mojej chrzestnej córki:)


Żółwie na Celinki:)


Oraz kilka projektów Moniki Blezień, które miałam przyjemność testować:)





Komputer nie chce dziś zbyt ze mną współpracować, zatem na tym zakończę mój pokaz:) Jest większość moich prac, ale nie wszystkie. Był jeszcze portrecik zamówiony przez babcię dla wnuczka, ale niestety nie dostałam zgody na jego pokazanie. Szanuję to oczywiście:)

Cieszę się, że miałam możliwość przetestowania tak wielu wzorków Moniki:) Mam nadzieję, że na tym nie koniec:)

A jakie plany na przyszły rok?

Do tej pory zapisałam się tylko do jednego salu- z hafciarskim kalendarzem zaprojektowanym przez Igiełkę, a prowadzonym przez Kasię:)

Mam do skończenia dwa obrazki salowe z salu Cytrusowo- warzywnego.

Także trochę pracy przede mną. Poza tym planuję wreszcie skończyć chatę zaczętą haftem gobelinowym oraz skończyć kamizelkę dla Wiki:)

No i mam nadzieję wykonać parę większych haftów, które od dawna mi się podobają:)

16 komentarzy:

  1. Śliczne hafty skończyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowity rok! Oby obecny byl conajmniej rownie owocny jak ten miniony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I sie nazbieralo :) Fajne hafciki Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję przepięknie wykonanych prac i takiej ilości:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafty zrobiłaś prześliczne :) Wszystko piękne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracowity rok miałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele się u Ciebie działo :).

    Widzę, że większość z nas stawia w tym roku na większe obrazki dla siebie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech sie spełnia wszystkie plany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, jestem pod wrażeniem :-) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnóstwo pięknych prac. :) Oby ten rok nie był gorszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero jak się zrobi podsumowanie, widać, ile się wyszyło.:) Bardzo ładne prace.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w postawionych sobie celach!!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.