wtorek, 1 sierpnia 2017

342. Serce Jezusa - FINAŁ!!!!!

Dziewczyny, taka jestem szczęśliwa:) Duma mnie rozpiera:) Skończyłam najważniejszą moją pracę, a zarazem największą w moim hafciarskim dorobku:) Jestem z siebie niesamowicie dumna:)

No ale najpierw pochwalę się Wam samą pracą:)


A teraz krótki rys historyczny dla wytrwałych:)

Wzór opracowałam sama w darmowym programie dostępnym na stronie Coricamo z grafiki jaką wybrała moja Mama, bo to dla Niej jest ten haft:) Wymiary haftu to ok. 30/40 cm. 40 kolorów. 

 A taka jest źródłowa grafika.



Pierwsza wzmianka o tej pracy pojawiła się na blogu w moich planach hafciarskich na 2015 rok. Niestety z moich planów wyszło jedynie rozrysowanie tkaniny, która bardzo długo czekała na pierwsze xxx. Udało się je zacząć w lutym 2016 roku. Z wyszywaniem bywało różnie, raz kartka za kartką, a raz dłuuuga przerwa:) 

Ale pomalutku krzyżyk do krzyżyka i udało się:)

Bardzo Wam dziękuję za każde słowa wsparcia, za doping:) To bardzo pomaga:) 

Jeszcze porcja zdjęć dla Was:)





30 komentarzy:

  1. Brawo za wytrwałość. Wspaniale wyszedł. Ty dumna, mama pewnie prze szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ukończenia tak pracochłonnej i pięknej pracy:). Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest. Gratuluję.
    Mama na pewno będzie zachwycona prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ukończenia haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwia gratuluję:-)
    Jestem pod wrażeniem. Powstało piękne dzieło:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje. Obraz wyszedł piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwia, przepiękny obraz wyhaftowałaś! Tak od samego początku, myślę o wzorze graficznym, aż do samego końca jest to Twoje dzieło:)! Masz z czego być dumna! Gratuluję!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny! Wielkie brawa dla Ciebie za wytrwałość i talent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem po wrażeniem efektu, jaki osiągnęłaś. Podziwiam ogrom pracy, bo jak się mogę jedynie domyślać, kosztowało Cię to trochę czasu i wysiłku. Ale czego się nie robi dla kochanych osób, prawda? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDO!!!😍 wspaniała praca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję pomysłu i wykonania. Wyhaftowałaś naprawdę wspaniały obraz. Mama pewnie jest zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny haft:) Dobrze, że go dokończyłaś , bo wart jest każdej minuty mu poświęconej !
    Mama będzie miała śliczny Święty obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem, obraz wyszedł Ci CUDNY:) Oj sopor pracy miałaś. Bardzo dopracowany haft. Gratuluję ukończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Robi niesamowite wrażenie. Gratuluje wytrwałości , efekt końcowy cudowny.
    Nie wiedziałam , że ten program poradzi sobie z taką duża grafiką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ukończenia tego pięknego haftu! Podziwiam Twoją wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję ukończenia! Obraz wyszedł przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje najszczersze gratulacje!!!! Obraz wyszedł Ci rewelacyjnie!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo za wytrwałość i ukończenie haftu :))
    Piękny obraz powstał, Mama z pewnością zachwycona prezentem.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała praca :) Jaki duży obraz! Efekt niesamowity! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny obraz, cudowna pamiątka na lata! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały obraz, piekne to tło. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sylwia, R E W E L A C J A !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana obraz wyszedł ślicznie..;) Po prostu cudo..:) Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  24. No co tu dużo pisać... GRATULACJE!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kawał dobrej roboty, haft niczym się nie różni od oryginału :) Brawo haft jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana! Gratuluję ukończenia tego haftu! Piękna, imponująca i wymagająca praca! Cudownie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. brawo! fantastycznie! Gratuluję determinacji1 ;) Piekny haft! Mama na pewno zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Arcydzieło stworzyłaś. Możesz być z siebie dumna, tym bardziej, że sama przerobiłaś rysunek na schemat!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.