czwartek, 16 listopada 2017

375. Sal kawowy- I podsumowanie:)

Moje Drogie Panie:)

Przyszła pora na podsumowanie pierwszego miesiąca Naszych zmagań w salu Coffe Time:)



Bardzo się cieszę, że zebrała nam się super gromadka do wyszywania- dziękuję Wam:) Dziękuję też Koleżankom, które nas podglądają i kibicują:) Oczywiście, jeśli którejś z Was przyjdzie ochota na dołączenie do Nas, to zapraszamy serdecznie w każdym momencie trwania zabawy:)

Kawka obok paruje zatem  jedziemy z podsumowaniem:) Jako pierwsza moja kawka dla przypomnienia, a następne według kolejności linkowania:)


                                                                          Sylwia




Menia- dwa elementy- wielkie brawa:)
















Jeszcze Jadzia, mimo, że nie podlinkowała to kawkę widziałam, zatem wrzucam:)





Koniec:) Dziewczyny super się spisałyście:) Dziewczyny, które jeszcze nie maja pierwszego elementu- pamiętajcie nic straconego, czekam na Was w przyszłym miesiącu:)

Edit: Jest i kawka Tiny J






20 komentarzy:

  1. Zapachniało kawą.... ;)
    Wszystkie prace piękne, gratulacje dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kawki powstają. Gratuluję Koleżankom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Wam idzie , podziwiam !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! I tak różnorodnie, choć haft jeden.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW jak zapachniało kawą :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne prace! Będę Wam dalej kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się pięknie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. same piękności :)
    mocno Wam kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kawusie wyszły, mimo że wzór ten sam to każda z nich inna - i to jest najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kawki, moja już u mnie dopiero na blogu. Pomyliłam terminy, ale już jest, o tutaj: http://tiny-handmade.blogspot.ie/2017/11/sal-kawowy-odsona-1.html
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszły te kawki :) ja już pracuję nad kolejnymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś pracus jak ja 😉. Mam gotowa trzecią, bardzo przyjemnie się je sxyje

      Usuń
  12. Właśnie kawkę popijam i podziwiam :) Super wyszło dziewczynom! Świetną zabawę zorganizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach kawy bardzo lubię ale nie piję jej. Raz tylko zrobiłam parę łyków :).

    Jednak nie przeszkadza mi, to w podglądaniu Waszych pięknych prac :).
    Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne kawki. U mnie nieco więcej jak połowa pierwszej. Ech ten czas za szybko mi ucieka i się wyrobić nie mogę:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe kawy powstały ;) czekam na kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.