poniedziałek, 19 października 2020

557. Jesienna wymianka karteczkowa.

 Witajcie:)


Ostatnio wzięłam udział w wymiance jesiennej u Kasi.

Karteczkę wraz ze słodką wkładką wysyłam o Basi. Postawiłam na muffinkę, której jeszcze nie miałam okazji wyszyć. 



Dla mnie  paczuszka przyleciała od Marty, która dla mnie też wybrała śliczną muffinkę:)


Urocza karteczka. Bardzo dziękuję:)

Bardzo dziękuję za trzymanie kciuków. Ekstremalna Droga Krzyżowa była piękna. Udało nam się z mężem dojść do końca, choć skutki zdrowotne odczuwam do dziś. Coś pięknego:)


8 komentarzy:

  1. Piękne karteczki obie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ cudownie słodka babeczka na tej kartce, aż słodsza niż ta czekolada:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki :) Hihi, słodkie wkładki nie wytrzymałyby u mnie w domu nawet 5 minut :)
    POzdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz jeszcze dziękuę za przepiękne kartkę i czekoladę :) Pozdrawiam serdecznie :) Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jak pięknie się obdarowałyście :) Pozdrawiam Sylwuś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przegapiłam wymiankę, a Wasza bardzo udana widzę :) Fajne karteczki. Gratuluję przejścia Ekstremalnej Drogi Krzyżowej - jestem pełna podziwu dla Was :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną karteczkę przygotowałaś. Gratuluję przejścia Ekstremalnej Drogi Krzyżowej - podziwiam Was i wierzę, że dostarczyła powodów do kontemplacji. Bardzo się cieszę, że karteczka Ci się spodobała. Nie mogłam sobie odmówić wyhaftowania tej muffinki dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Udana wymianka. Obie jesienne karteczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.