sobota, 9 stycznia 2021

586. Ufokowy rok 2021.

 Kolejny raz podchodzę do zabawy u Kasi



Chyba jeszcze nigdy nie udało mi się dotrwać do końca. W tym oku jak się nie mylę to udało się dotrwać do lipca. No ale cóż, ten rok nie był u mnie szczególnie obfity w prace:)

Co w tym roku mam do ukończenia? W sumie nic nowego:)


1. Święty Jan Paweł II.

Z tym haftem brałam udział w zabawie w roku poprzednim. Na dzień dzisiejszy mam tyle.


A tyle było jak zaczynałam w 2020.


2. Wróżki dla Wiki.
Z tym haftem brałam udział w zabawie u Kreatywna TV Nowy haft na nowy rok. Stanęłam na piątej wróżce. Śmieję się do córki, że jestem do przodu. No gdzie tam maj a ja mam już prawie majową wróżkę:)


3.  Tęczowa róża. Także zgłoszona do zabawy w zeszłym roku. Na chwilę wpadła na tamborek, ale za wiele przy niej nie zdzialałam. Na dziś stan jest taki


A w 2020 na start ufoków było tyle.




Chyba nawet nie było żadnej jej odsłony na blogu. Oprócz postow o ufokach:)



4. Flower Teapot. To kolejny haft zaczęty w zabawie u Kreatywnej TV. Z roku 2019. Wstyd, ale w 2021 nic go nie ruszyłam.





5. Memory Jars. Wrzucę jeszcze te śliczne słoiki. Przez rok 2020 skończyłam trzeci na wspólnej kanwie i podjęłam decyzję, że pozostałe wyszywam na kanwie plastikowej. Powstały dwa magnesy, a te materiałowe niestety jeszcze nie zagospodarowane. Na dzien dzisiejszy mam tyle:)




Pozostały mi cztery.


Nie robię większych  planów na ten rok. Chcę pracować nad tym co mam zaczęte. Fajnie będzie coś wreszcie pokończyć i zawiesić na ścianie. Jedyną nowizną póki co jest mój sal jesienny. Pracuję też nad kolosem Narodzenie Chrystusa. Poza tym nadal bawię się z Kasią w zabawie Między nami kobietami, a także ponownie z Hanią w zabawie Imienniy miesiąca. Testuję nadal dla igiełki, jutro pojawi sie post o najnowszym projekcie z tym związanym. Fajnie będzie też  zrobić kilka zawieszek na choinkę w zabawie Choinka 2021. No zobaczymy co się uda:)

Pisałam, że nie mam większych planów, a jednak po poście wychodzi, że mam:):))









12 komentarzy:

  1. Masz bardzo ambitne plany , u mnie tez by się cos znalazło, ale krzyżykowy UFO-k tylko jeden :-)
    Pozwodzenia w realizacji planów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za skończenie wszystkich UFO-ków :).

    Papieża już Ci niewiele zostało :).

    Chyba się nie da bez planów hafciarskich hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany ambitnie - czyli dokładnie takie jakie powinny być. Życzę powodzenia i wytrwałości w tępieniu Ufok-ów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno w tym roku uda Ci się! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, takie piękne hafty, że szkoda by ich nie dokończyć. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne projekty. Od dawna kusi mnie ta róża. Czajniczki urocze. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Się będzie działo :). Powodzenia w realizacji planów

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.