wtorek, 21 grudnia 2021

609. Wróżki dla Wiki- odsłona VIII.

 Witajcie:)

Grudzień, to dla mnie pracowity i bardzo wyczerpujący miesiąc.

Rano pobudka 5.20, o 6 Roraty. Codziennie coś mam, albo śpiewam psalm, albo czytam czytanie. Nie mogę pozwolić sobie na spanko ( taka samodyscyplina):)


W związku z porannym wstawaniem, wieczorem nie jestem w stanie długo siedzieć, więc xxx przybywa powolutku:) Ale najważniejsze- systematycznie:)

Przed Wami wbrew pogodzie i okolicznościom- wróżka sierpniowa- na wakacjach:)





Przepraszam Was za wymiętoloną kanwę, ale za chwilę jadę dalej:)

Mam prośbę, podpowiedzcie proszę, która z Was/ Nas wyszywała kolosa strażackiego. Nie mogę odnaleźć, a bardzo jestem ciekawa postępów:)




4 komentarze:

  1. wspaniale -życzę ci spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia,

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ja z daleka od kolosów, wystarczy mi drobnica :-) Podziwiam bo wróżki zapowiadają się świetnie.
    Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę na ten Świąteczny czas

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna uznania, że tak pięknie umiesz przeżyć czas Adwentu. Widzę, że już kończysz wróżki, wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe nie będą publikowane.